Stimann Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Når man går inn i tråden til en serie som er ferdig, kan man skylde på seg selv om man leser spoilere. Akkurat. Det er derfor jeg ikke gjør det 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jojo, men siden serien er ferdig for såpass lenge sida, så blir ofte ikke kommentarer satt i spoilertag. Man regner med at siden det står "alle sesonger" i tittelen at folk kun kommer og kommenterer dersom man er oppdatert til siste viste episode. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Sesong 4 sett ferdig. Herregud for en avslutning! Jeg så ikke den komme at Gus skulle dø på den måten. Gleder meg til å se hva som skjer videre nå! Gled deg til sesong 5 Sesong 4 og 5 er de to beste etter min mening 1 Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 3 måneder til Better Call Saul. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 https://twitter.com/TV_Exposed/status/522424243578236928 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Breaking Bad ble jeg ferdig med i går kveld. Fy søren for en siste sesong! Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Gratulerer! ;-) Avslutningen var helt fantastisk. Får gåsehud når jeg tenker tilbake på det. Tredje siste som den aller beste episoden (Ozymandias). Har faktisk fortsatt gjennomsnittkarakter fra brukerne på utrolige 10.0 av 10 mulige på IMDB, basert på 57000 stemmer. Siste episoden ikke langt bak, med 9.9. Er helt enig i det... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Litt off-topic, men Breaking Bad-spinoffen "Better call Saul" begynte i dag. Ligger en episode ute nå. Virker svært lovende. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 wow, better call saul var jævlig bra! annerledes fra BB men allikevel du føler vince sin geniale jernhånd! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Better Call Saul har forresten en egen diskusjonstråd også. Better Call Saul - Generell Diskusjon - (USA/Netflix-sendetid) Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Fy faen for et svin Walt er, håper han får en grusom død. Den største kødden jeg har sett på film. En ondskapsfull jævel. Sesong fem, episode åtte. Endret 4. desember 2017 av jae-ols Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Jesus christ da mann, let it go. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Det er jo hele poenget med serien. Snill familiemann blir et kynisk monster. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Det er jo hele poenget med serien. Snill familiemann blir et kynisk monster.Et av de verste monster Et av de verste monstre som er vist fram. En grusom mann. Får som fortjent. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Trur du burde roe ned på film-tittinga Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Trur du burde roe ned på film-tittinga Og helst glemme passordet til diskusjon.no. Herregud altså. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Fy faen for et svin Walt er, håper han får en grusom død. Den største kødden jeg har sett på film. En ondskapsfull jævel. Sesong fem, episode åtte. Til å synes at både BB er så dårlig som du gir uttrykk for, og at Walt med flere er så utrolig fæle, synes jeg du bruker veldig mye tid og ressurser på å "diskutere" serien her, eller i det minste har du en del veldig sterke meninger om den som du uttrykker både høyt og lavt. Hvorfor ikke bare gå videre med livet? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Fy faen for et svin Walt er, håper han får en grusom død. Den største kødden jeg har sett på film. En ondskapsfull jævel. Sesong fem, episode åtte. Til å synes at både BB er så dårlig som du gir uttrykk for, og at Walt med flere er så utrolig fæle, synes jeg du bruker veldig mye tid og ressurser på å "diskutere" serien her, eller i det minste har du en del veldig sterke meninger om den som du uttrykker både høyt og lavt. Hvorfor ikke bare gå videre med livet? Jeg har like stor rett som deg til å være her, jeg skal diskutere som alle andre. Du må bare innse det. Jeg har IKKE diskutert dette høyt og lavt. Jeg har skrevet at Walt er en fæl fyr. Tålte du ikke det? Jeg bruker ikke en kalori på denne serien. Du skal ikke legge deg opp i hvordan livet mitt er. Jeg har sterke meninger og det må du finne deg i. Forumet er for alle. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Trur du burde roe ned på film-tittinga Og helst glemme passordet til diskusjon.no. Herregud altså. Og nei pottifar, du blir ikke kvitt meg. Jeg ser så mye film som jeg bare orker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå