Seisi Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Konge episode, ikke mer å si om det! gleder meg som en unge til neste Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 De var flink til å holde en merkelig spenning igjennom hele episoden. Glimrende. 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Godt å se at serien er godt tilbake, både hos meg og hos seerne. Sesongstarten hadde vist beste tallene til serien noensinne. http://insidetv.ew.com/2011/07/18/breaking-bad-ratings/ Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 De var flink til å holde en merkelig spenning igjennom hele episoden. Glimrende. Føler det skjedde veldig lite til at de klarte å holde spenningen oppe ja, Gus is tha boss! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Enten så må Gus vise enda mer aggresjon slik at Jesse og Walt må gjøre drastiske ting, eller så må det komme inn en annen faktor. Virker bra så langt hvertfall. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tipper Gus ryker i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Da må det nesten bli siste sesongen eller at serien tar en helt ny retning. Blir litt uorginalt om enda en ny big bad dealer skal steppe inn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tipper det selv, men jeg ser ikke helt for meg at Jesse og Walt tar over business`en til Gus helt. Så mulig Gus har en høyre hånd som velger å slå til. Kanskje Mike? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tipper det blir action med "Lab Notes" liggende i huset til Gale. Ganske åpenbart, men blir spennende! Digg å ha Breaking Bad tilbake! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Breaking Bad er selve definisjonen på en kvalitetsserie. En veldig bra episode, som var altfor fort over. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=XQ9-Ig3GfZk Å promo til neste episode. http://www.youtube.com/watch?v=Jm64pMEHkyw Endret 19. juli 2011 av Maury Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Bra start på sesongen. Uvanlig spennende til å være første episode. Tapetknivscenen var forøvrig helt rå. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Flott å ha serien tilbake! Hadde nesten glemt hvor fantastisk bra serien var. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Breaking Bad - Season Four, Episode 2 Sneak Preview Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Glimrende, rett og slett glimrende. Fantastisk musikkoppbygging de har til tider og enkelte scener er bare så glimrende gjennomført at man må bare ta av seg hatten. 1 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Helt enig. Breaking Bad holder koken oppe i denne sesongen. Jeg synes så inderlig synd på Hank og kona. Må nesten minne meg selv på at det bare er en TV-serie. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Helt enig. Breaking Bad holder koken oppe i denne sesongen. Jeg synes så inderlig synd på Hank og kona. Må nesten minne meg selv på at det bare er en TV-serie. Samme her. Skuespill i høy klasse! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Syntes ikke denne episoden var like bra som forrige, men det er tidlig i en ny sesong så de må bygge seg litt opp igjen. Jesse kommer til å bli spennende denne sesongen! Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ja, synes dette var en bra episode. Man ser bare Jesse sakte men sikkert glir inn og på vei til å bli gal. Synes at Walt kunne ha tatt initiativ til å henge litt med Jesse. Han har jo aldri gjort det. Videre så planlegger han å drepe Gus, og hvordan har han tenkt å styre hele den organisasjonen når han ikke engang klarer å passe på Jesse å se han har blitt junkie igjen? Er det bare meg, eller er ikke breaking bad en så interessant serie for nordmenn? Lite aktivitet på forumet og liten interesse virker det som. Breaking Bad Promo Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Sommer, vet du. Ikke alle er på forumet. Konge episode forøvrig. Jesse sklir mer og mer ut. Tipper Walt tar tak i han etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå