Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Sist jeg snakket med han sa han at han måtte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Sist jeg snakket med han sa han at han måtte. Oh you so.. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Enig. Synes det er perfekt å ikke vite om Walt lever eller ei. Jammen det vet vi jo. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg burde kanskje ikke lese noe i denne tråden (noe jeg ikke har gjort heller akkurat nå) siden jeg er på Sesong 3 nå (ep. 10). Helt fantastisk serie! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Helt fantastisk serie! Best evah Et spørsmål til alle som har sett alt av BB: i hvilken "setting" så dere serien, altså, var dere alene, eller så dere den i lag med venner? Har sett diverse klipp på Youtube, blant annet av siste episoden, hvor folk sitter på en pub med 30-40 stk, hvor skravla går og skingrende hyl og trampeklapp oppstår under enkelte scener. Det hadde ødelagt hele opplevelsen for min del. Jeg tror faktisk jeg har sett alle episodene alene, i et mørkt rom med kun en liten lampe som belysning, og headset på, og jeg angrer virkelig ikke Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg så den alene, for meg er det den foretrukne måten å se serier på. Kan se sammen med dama når det er serier hun også er interessert i, som f.eks. Game of Thrones. Kunne aldri tenke meg å se det i en diger forsamling med masse mennesker som ikke klarer å holde kjeft. Det hadde ødelagt hele opplevelsen, som du sier. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Samme her. Jeg liker å se serier alene, da det er flere, så er det ingen som holder kjeft. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Alltid serier alene. Kan dog klare å se serier med familien hvis alle følger med på den. Da holder alle kjeft Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Så de fire første sesongene alene, før jeg så hele greia på nytt sammen med dama en god stund seinere. Når vi finnes serier begge vil se, så ser vi det sammen og det byr ikke på noen problemer da vi begge er itneressert i serien, holder kjeft, følger med og koser oss. Eldre serier (pre-1990) ser jeg alene. Det er ikke av noen stor interesse for dama, men hun viser som oftest respekt når jeg ser mitt og holder både kjeft og er rolig, noe jeg også gjør når hun ser noe. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Endelig kommet meg gjennom Sesong 3 av Breaking Bad. Herregud for en serie! Setter dette i spoiler, i tilfelle noen som hopper inn i tråden ikke har sett det (noe jeg tviler ) Sesong 3 har jo vært helt sjuk! Walt og Skyler som skiller seg. Walt etablerer seg som den super-cooken. Pinkman som til tider er skikkelig ustabil. Hank som nesten dør! Det at Skyler ble med på meth-virksomheten til Walt kom litt uventet, men ikke som et sjokk.Nest siste episode var best. Kom som et sjokk at Walt drepte de dealerne! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Enig. Sesong 3 var der serien gikk fra å være veldig bra til å bli OH MY GOOOD WHAT THE FUCK JUST HAPPENED-bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Til info, muligens et forslag til julegave eller noe sånt til en man kjenner som liker Breaking Bad. https://www.etsy.com/listing/170391983/breaking-bad-lets-cook-cutting-board Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Til info, muligens et forslag til julegave eller noe sånt til en man kjenner som liker Breaking Bad. https://www.etsy.com/listing/170391983/breaking-bad-lets-cook-cutting-board OMG!! Har allerede T-skjorte og kaffekopp da Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Sesong 4 sett ferdig. Herregud for en avslutning! Jeg så ikke den komme at Gus skulle dø på den måten. Gleder meg til å se hva som skjer videre nå! Endret 15. november 2014 av Nettels Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hey! Ikke vær moron.. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hey! Ikke vær moron.. Skal jeg sette det i spoiler? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hey! Ikke vær moron.. Skal jeg sette det i spoiler? Tror han sikter mer til at du går inn i en tråd om serien lenge etter at den er slutt og dermed er i stor fare for å bli spoila big time. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Skal jeg sette det i spoiler? Tror han sikter mer til at du går inn i en tråd om serien lenge etter at den er slutt og dermed er i stor fare for å bli spoila big time. Sånt sett ja. Men jeg har ikke vært dum nok til å lese de forrige sidene, så det skal nok ikke bli noe problem Endret 15. november 2014 av Nettels Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Når man går inn i tråden til en serie som er ferdig, kan man skylde på seg selv om man leser spoilere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå