Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i min andre runde selv nå! Fruen hadde ikke sett noe av Breaking Bad, så nå som vi har sett alt av Nip/Tuck på hennes initiativ, så var det min tur til å vise henne Breaking Bad. Hun virker ganske hekta selv. Har tre episoder igjen av sesong 3 nå. Blir bare bedre og bedre.

Gøy å se alt på nytt, når man har sett hele serien. Setter også mer pris på Jessie sine skuespillerprestasjoner. Tok noen få sesonger før jeg gjorde det første gangen. Nå har man hele bildet fra starten av.

Lenke til kommentar

Bædæss tattoo:

Kjekk den, ja. Men når jeg ser sånne tenker jeg automatisk hvordan den vil være om ti, femten år, når ingen husker BB noe særlig lengre, og enda færre bryr seg. Du ser ikke mange Seinfeld-tattiser nå, for å si det sånn. ;)

Heldigvis kommer "Better Call Saul" til høsten!

For min del venter jeg med en sterk skepsis. Den kan sikkert bli bra, men forventer man mer Breaking Bad blir man nok fort skuffet. Som jeg ser det må den enten gå i en helt ny retning, eller bli dømt til å være "Breaking Bad uten Walter og Jesse". Uansett blir det ikke en reprise av Breaking Bad med nye karakterer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan skrive under på at Aaron Paul var både hyggelig og svært interessert i å snakke med fans av serien som meg når jeg hadde et lite intervju med han rundt hans neste TV-prosjekt. Fikk beskjed om fotoforbud, men han ville ta bilde av meg og han (på grunn av t-skjorta), så var noen av folka hans som sendte meg bilde til av det.

rwsbrm.jpg

Ahhhhh maaaaah gahhhhhhd!!

(Er ikke engang ironisk. Awesome! )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Kan skrive under på at Aaron Paul var både hyggelig og svært interessert i å snakke med fans av serien som meg når jeg hadde et lite intervju med han rundt hans neste TV-prosjekt. Fikk beskjed om fotoforbud, men han ville ta bilde av meg og han (på grunn av t-skjorta og fordi jeg tydeligvis var en fyr han likte), så var noen av folka hans som sendte meg bilde av det.

Heldiggris:)

Kjøpte den på britiske Amazon i fjor. Vectorbomb t-skjorte. Ser ut som den er ute av produksjon nå ettersom linken i bestillingen min ikke fungerer.

Kan man ikke bare bestille en slik skjorte som man kan designe selv og legge til bildet på skjorta? Gjorde det selv når jeg bestilte en frustrerte fruer skjorte

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

http://www.ign.com/articles/2014/05/30/bryan-cranston-open-to-more-breaking-bad

Kan hende det blir mer breaking bad

Kan skrive under på at Aaron Paul var både hyggelig og svært interessert i å snakke med fans av serien som meg når jeg hadde et lite intervju med han rundt hans neste TV-prosjekt. Fikk beskjed om fotoforbud, men han ville ta bilde av meg og han (på grunn av t-skjorta og fordi jeg tydeligvis var en fyr han likte), så var noen av folka hans som sendte meg bilde av det.

Frustrerte fruer er fett det.

Selv om jeg aldri hadde skaffet meg en t-skjorte da.

Kjøpte det bare for morr skyld egentlig:)

Er det deg på bildet?

Frustrerte fruer skjorte..

Frusterte fruer er en kul serie det og enda kulere å ha en skjorte, dem som sier man er jentete av å ha en slik skjorte er bare dustete :tease:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da er jeg ferdig med Breaking Bad for andre gang! Første gangen så jeg hele på ymse nettsider eller lastet ned! Nå har jeg sett hele sesongen på Netflix - i SuperHD. Tenker jeg venter litt før jeg tar opp serien igjen, men neste gang skal den være i huset på BluRay og den skal vises i ypperlig kvalitet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...