tc47 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det var nå en deilig hendelse der papirkurven! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ahh, savner nettene i denne tråden. Good times Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Samme her, hehe. Savner BB så sinnsykt... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Digg at alt ligger på Netflix da. Jeg holder på med min andre runde nå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Er i min andre runde selv nå! Fruen hadde ikke sett noe av Breaking Bad, så nå som vi har sett alt av Nip/Tuck på hennes initiativ, så var det min tur til å vise henne Breaking Bad. Hun virker ganske hekta selv. Har tre episoder igjen av sesong 3 nå. Blir bare bedre og bedre. Gøy å se alt på nytt, når man har sett hele serien. Setter også mer pris på Jessie sine skuespillerprestasjoner. Tok noen få sesonger før jeg gjorde det første gangen. Nå har man hele bildet fra starten av. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Bædæss tattoo: Kjekk den, ja. Men når jeg ser sånne tenker jeg automatisk hvordan den vil være om ti, femten år, når ingen husker BB noe særlig lengre, og enda færre bryr seg. Du ser ikke mange Seinfeld-tattiser nå, for å si det sånn. Heldigvis kommer "Better Call Saul" til høsten! For min del venter jeg med en sterk skepsis. Den kan sikkert bli bra, men forventer man mer Breaking Bad blir man nok fort skuffet. Som jeg ser det må den enten gå i en helt ny retning, eller bli dømt til å være "Breaking Bad uten Walter og Jesse". Uansett blir det ikke en reprise av Breaking Bad med nye karakterer. Lenke til kommentar
Populært innlegg Filmvenn Skrevet 19. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Kan skrive under på at Aaron Paul var både hyggelig og svært interessert i å snakke med fans av serien som meg når jeg hadde et lite intervju med han rundt hans neste TV-prosjekt. Fikk beskjed om fotoforbud, men han ville ta bilde av meg og han (på grunn av t-skjorta og fordi jeg tydeligvis var en fyr han likte), så var noen av folka hans som sendte meg bilde av det. Endret 19. mai 2014 av Maury 20 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Nice! Hvor fikk du møtt han?! Bor du i USA? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 I London. Jeg bor i Norge. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hehe kul T-skjorte, hvor har du skaffa deg den? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Kjøpte den på britiske Amazon i fjor. Vectorbomb t-skjorte. Ser ut som den er ute av produksjon nå ettersom linken i bestillingen min ikke fungerer. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Niiice! Nå fikk jeg lyst å se hele serien på nytt igjen. Too much awesome, so little time. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Kan skrive under på at Aaron Paul var både hyggelig og svært interessert i å snakke med fans av serien som meg når jeg hadde et lite intervju med han rundt hans neste TV-prosjekt. Fikk beskjed om fotoforbud, men han ville ta bilde av meg og han (på grunn av t-skjorta), så var noen av folka hans som sendte meg bilde til av det. Ahhhhh maaaaah gahhhhhhd!! (Er ikke engang ironisk. Awesome! ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Kan skrive under på at Aaron Paul var både hyggelig og svært interessert i å snakke med fans av serien som meg når jeg hadde et lite intervju med han rundt hans neste TV-prosjekt. Fikk beskjed om fotoforbud, men han ville ta bilde av meg og han (på grunn av t-skjorta og fordi jeg tydeligvis var en fyr han likte), så var noen av folka hans som sendte meg bilde av det. Heldiggris:) Kjøpte den på britiske Amazon i fjor. Vectorbomb t-skjorte. Ser ut som den er ute av produksjon nå ettersom linken i bestillingen min ikke fungerer. Kan man ikke bare bestille en slik skjorte som man kan designe selv og legge til bildet på skjorta? Gjorde det selv når jeg bestilte en frustrerte fruer skjorte Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Frustrerte fruer er fett det. Selv om jeg aldri hadde skaffet meg en t-skjorte da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Begynte å se på Breaking Bad for andre gang nå, utrolig hvor mye man mister første gangen man ser serien. Særlig tidlig, da man ikke helt har fått forstått hvordan Pinkman er etter flere sesonger. Må si jeg lo godt av denne: http://youtu.be/WtY7Nj2rDSw Endret 1. juni 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 http://www.ign.com/articles/2014/05/30/bryan-cranston-open-to-more-breaking-bad Kan hende det blir mer breaking bad Kan skrive under på at Aaron Paul var både hyggelig og svært interessert i å snakke med fans av serien som meg når jeg hadde et lite intervju med han rundt hans neste TV-prosjekt. Fikk beskjed om fotoforbud, men han ville ta bilde av meg og han (på grunn av t-skjorta og fordi jeg tydeligvis var en fyr han likte), så var noen av folka hans som sendte meg bilde av det. Frustrerte fruer er fett det. Selv om jeg aldri hadde skaffet meg en t-skjorte da. Kjøpte det bare for morr skyld egentlig:) Er det deg på bildet? Frustrerte fruer skjorte.. Frusterte fruer er en kul serie det og enda kulere å ha en skjorte, dem som sier man er jentete av å ha en slik skjorte er bare dustete Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Da er jeg ferdig med Breaking Bad for andre gang! Første gangen så jeg hele på ymse nettsider eller lastet ned! Nå har jeg sett hele sesongen på Netflix - i SuperHD. Tenker jeg venter litt før jeg tar opp serien igjen, men neste gang skal den være i huset på BluRay og den skal vises i ypperlig kvalitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå