Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Haha, det stemmer faktisk. Artig. :)

Ellers; for de av dere som, i likhet med meg, hadde tenkt å bestille Breaking Bad Complete Limited Edition, men ikke fikk somlet seg til det før den ble utsolgt hos Amazon, så har Platekompaniet inne et begrenset antall for forhåndsbestilling nå. :)

http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/BLU-RAY/Breaking_Bad_-_Den_Komplette_Serien_-_Limited_Editon_Blu-ray/?id=52GSB6232777

breakingbad.jpg

Herlig! Dama bestilte jo denne som julegave til meg, men UPS klarte å miste den.. Flaks jeg har bursdag om under en måned. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer at den ble billigere på Amazon ja. Men der er den som kjent utsolgt, og skal du kjøpe den på ebay o.l. så må du fort plusse på en lapp til, ser det ut til. Så, som sagt, for de av oss som var treige ved forrige mulighet, så er vel dette beste sjanse nå. :)

Egentlig hadde jeg innfunnet meg med at den var gone, og at jeg ikke ville få tak i den, men når PK slang dette i trynet på meg på Facebook så måtte jeg bare, selv om jeg også syns prisen er stiv. :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på en ting. I ep 13 ABQ SESONG 2 våkner jesse med en mann som tar stuffet dens og pengene? Hvem faen er denne mannen og hvorfor er han der?

Walt ringte Saul, som "knows a guy" til å rydde opp i situasjonen.. du forstår mer når du starter på neste sesong :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, det stemmer faktisk. Artig. :)

Ellers; for de av dere som, i likhet med meg, hadde tenkt å bestille Breaking Bad Complete Limited Edition, men ikke fikk somlet seg til det før den ble utsolgt hos Amazon, så har Platekompaniet inne et begrenset antall for forhåndsbestilling nå. :)

http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/BLU-RAY/Breaking_Bad_-_Den_Komplette_Serien_-_Limited_Editon_Blu-ray/?id=52GSB6232777

Herlig! Dama bestilte jo denne som julegave til meg, men UPS klarte å miste den.. Flaks jeg har bursdag om under en måned. ^^

Tollvesenet ringte og sa at det lå en pakke fra Amazon der, har ligget der i flere måneder. Visste seg å være denne limited edition som dama bestilte lenge før jul, som UPS sa de hadde mistet. Så da ble det denne på meg likevell! I tillegg til at hun hadde fått tilbake pengene fra Amazon, så da fikk vi den gratis. :D

Gleder meg allerede som faen til å se igjennom BB for 3. gang, bare på blu-ray. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...