Papirkurven Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Haha, det stemmer faktisk. Artig. Ellers; for de av dere som, i likhet med meg, hadde tenkt å bestille Breaking Bad Complete Limited Edition, men ikke fikk somlet seg til det før den ble utsolgt hos Amazon, så har Platekompaniet inne et begrenset antall for forhåndsbestilling nå. http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/BLU-RAY/Breaking_Bad_-_Den_Komplette_Serien_-_Limited_Editon_Blu-ray/?id=52GSB6232777 Herlig! Dama bestilte jo denne som julegave til meg, men UPS klarte å miste den.. Flaks jeg har bursdag om under en måned. ^^ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Kostet den like mye hos Amazon? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Tror platekompaniet skal ha 25% ved en rabattkode Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Kostet den like mye hos Amazon? Min totalsum kom på 1329,- med rundt 300 (59 dollar) av dem tilbake på grunn av importavgift depositum. Dette med frakt til døra (med UPS) fra Amazon. Endret 12. februar 2014 av Maury Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Da snakker vi. 2000 blir alt for mye for meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Stemmer at den ble billigere på Amazon ja. Men der er den som kjent utsolgt, og skal du kjøpe den på ebay o.l. så må du fort plusse på en lapp til, ser det ut til. Så, som sagt, for de av oss som var treige ved forrige mulighet, så er vel dette beste sjanse nå. Egentlig hadde jeg innfunnet meg med at den var gone, og at jeg ikke ville få tak i den, men når PK slang dette i trynet på meg på Facebook så måtte jeg bare, selv om jeg også syns prisen er stiv. Endret 12. februar 2014 av Nevnarion Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Nevnarion, si ifra når du finner en begrenset og bra spesialutgave billig på bluray av en hel serie som er verdt å kjøpe. Sånn seriøst. En utgave som er noe mer enn et billig bluray-cover og bluray-disker inni. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Lurer på en ting. I ep 13 ABQ SESONG 2 våkner jesse med en mann som tar stuffet dens og pengene? Hvem faen er denne mannen og hvorfor er han der? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Lurer på en ting. I ep 13 ABQ SESONG 2 våkner jesse med en mann som tar stuffet dens og pengene? Hvem faen er denne mannen og hvorfor er han der? Walt ringte Saul, som "knows a guy" til å rydde opp i situasjonen.. du forstår mer når du starter på neste sesong Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Aaron Paul på Graham Norton nå. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hos Top Gear og ja Er vel need for speed som skal promoteres. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Gratulerer med dagen, Bryan Cranston! Og til dere som ikke har sett denne: Endret 7. mars 2014 av c7Nn Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 aaron paul viste sine need for speed skills i top gear! du verden for en perfekt runde han kjørte ^^ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Da har jeg sett ferdig hele serien i dag. Virkelig den beste serien jeg noen gang har sett. Trist at det ikke blir noe mer. Slutten kom litt brått, men sikkert fordi jeg kunne tenkt meg mange fler sesonger ? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Heldigvis kommer "Better Call Saul" til høsten! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Haha, det stemmer faktisk. Artig. Ellers; for de av dere som, i likhet med meg, hadde tenkt å bestille Breaking Bad Complete Limited Edition, men ikke fikk somlet seg til det før den ble utsolgt hos Amazon, så har Platekompaniet inne et begrenset antall for forhåndsbestilling nå. http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/BLU-RAY/Breaking_Bad_-_Den_Komplette_Serien_-_Limited_Editon_Blu-ray/?id=52GSB6232777 Herlig! Dama bestilte jo denne som julegave til meg, men UPS klarte å miste den.. Flaks jeg har bursdag om under en måned. ^^ Tollvesenet ringte og sa at det lå en pakke fra Amazon der, har ligget der i flere måneder. Visste seg å være denne limited edition som dama bestilte lenge før jul, som UPS sa de hadde mistet. Så da ble det denne på meg likevell! I tillegg til at hun hadde fått tilbake pengene fra Amazon, så da fikk vi den gratis. Gleder meg allerede som faen til å se igjennom BB for 3. gang, bare på blu-ray. 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Haha. flott tilfelle. Gratulerer. Den beste samlerutgaven av en serie noen gang lagd om du spør meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Haha, artig. Bra at det ordnet seg såpass til slutt da Gleder meg til å få denne i hus selv. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 http://www.youtube.com/watch?v=NhyloC0aWl8&list=LLLnw0M84LFv1LfjMnkvMnTw Goose Bumps hele veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå