Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dama hadde bestilt denne fra Amazon til meg som julegave, men UPS klarte faen meg og miste den!! Og nå koster den over 500$ i motsetning til 199 når hun bestilte den.

Fikk bare pengene tilbake også. :( :(

61IMPQzsjcL._SL1218_.jpg

Ville sendt en mail til selger og forklart situasjonen og sett om du kunne få den til tilbudspris, kan jo være dem vil se igjenbnom fingrene på det.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=OqkYr5uIreg

....the Golden Globe."

---------------------------------------------------------------

Gratulerer til både Bryan Cranston som vant Beste Mannlige hovedrolle i en dramaserie og Breaking Bad som vant Beste Dramaserie under nattens Golden Globe-sending. Begge prisene har de, utrolig nok, ikke vunnet før nå. Flott å se at Vince Gilligan erkjente dette som en fin farvel til serien (selv om den garantert kommer til å vinne enda mer til neste års Emmy-utdeling) og moro hvordan hele takketalen endte med Aaron Pauls "Yeah, bitch! Thank you!"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan jeg greide det, men jeg har klart å holde meg unna store spoilere fra denne serien helt til jeg begynte å se serien selv for 8 dager siden. Jeg ble nylig ferdig med siste episoden, så man kan trygt si at det har vært mye Breaking Bad i løpet av de siste dagene.

Alt i alt en god serie, selv om jeg syntes den ble en smule kjedelig mot slutten av sesong 3 og starten av sesong 4 hvis jeg husker rett. Siden denne serien har ganske mye hype liggende i navnet så klarte den ikke helt leve opp til forventningene for min del. Jeg sier ikke at serien er dårlig, men jeg har andre serier jeg setter høyere enn Breaking Bad. Det er jo kanskje også verdt å nevne at jeg vokste opp med Malcom i midten på TV2 og det var i starten vanskelig å viske ut bildet av Walt som Hal i full dans med Funky Town :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ozymandias har fortsatt en rating på 10/10, etter 44 000 stemmer. Jeg hadde forventet at ratingen skulle falle til et mer "sannsynlig" nivå noen uker at den ble sendt, at den fortsatt har så høy rating er ganske ekstremt. Det er riktignok justert for "dumpestemmer" (det er nesten like mange som har gitt episoden 1/10 som 9/10, det faktiske gjennomsnittet er da 9,8/10).

Lenke til kommentar

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Trodde du at serien avsluttet med at Hank skjønte at Walt var Heisenberg mens han satt på dritern? :p

Hahaha. Dette trodde jeg inntil jeg kom innom hit. Hadde vært en ok slutt, men noe manglet følte jeg. Gleder meg virkelig til å se resten. Når kommer den på netflix?
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dumt serien ikke sluttet med at walt våknet opp i senga si som hal og innså at alt bare var en drøm slik som noen nevnte

Lenke til kommentar

Vel, det er din personlige mening. Jeg kommer med tips om å lese et bra innsikt om en av de beste tv-episodene lagd. Beklager meg.

Vi har forskjellige meninger om hvor stor betydning IMDB-rating har, det er vel ikke noe å beklage for.

Hahaha. Dette trodde jeg inntil jeg kom innom hit. Hadde vært en ok slutt, men noe manglet følte jeg. Gleder meg virkelig til å se resten. Når kommer den på netflix?

24. februar i USA i hvertfall. :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan jeg greide det, men jeg har klart å holde meg unna store spoilere fra denne serien helt til jeg begynte å se serien selv for 8 dager siden. Jeg ble nylig ferdig med siste episoden, så man kan trygt si at det har vært mye Breaking Bad i løpet av de siste dagene.

Alt i alt en god serie, selv om jeg syntes den ble en smule kjedelig mot slutten av sesong 3 og starten av sesong 4 hvis jeg husker rett. Siden denne serien har ganske mye hype liggende i navnet så klarte den ikke helt leve opp til forventningene for min del. Jeg sier ikke at serien er dårlig, men jeg har andre serier jeg setter høyere enn Breaking Bad. Det er jo kanskje også verdt å nevne at jeg vokste opp med Malcom i midten på TV2 og det var i starten vanskelig å viske ut bildet av Walt som Hal i full dans med Funky Town :p

Ville egentlig bare si at jeg er litt enig med deg! :) Har selv vært stor fan av serien siden den begynte å rulle, men jeg er ikke enig i all "hypen". Jo, det er en bunnsolid serie, og den er uten tvil høyt oppe, men skal jeg ramse opp serier som jeg anser som best of the best, så kommer jeg nok ikke til å trekke frem BB, dessverre..
Lenke til kommentar

Ligger vel ute på Netflix UK? De la ut episodene samtidig som de gikk på TV i USA.

Lenke til kommentar

Litt enig i det at hypen over Breaking Bad har tatt litt av. Minner litt om hypen over The Wire. Absolutt gode serier som jeg har hatt stor glede av å se, men samtidig er det flere serier jeg rangerer høyere enn disse. Breaking Bad har egentlig en fantastisk historie, men synes den hadde en del dødtid jeg kunne klart mer foruten, i tillegg til et par utrolig irriterende karakterer i Skyler og Marie, spesielt Skyler. Men det er klart, når serien også har karakterer som Jesse Pinkman, Saul Goodman og Gus, så blir det jo ganske bra uansett.

Uansett fortjent at den vinner priser, i alle fall fordi de klarte å avslutte serien godt. Breaking Bads sesonger ble stort sett bedre og bedre, i alle fall de to siste sesongene. Der har de klart å gjøre det Prison Break ikke klarte, nemlig avslutte med stil. Likevel, de første to sesongene av Prison Break gjør at jeg fremedeles rangerer den høyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...