*F* Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 ergh, etter å trodd jeg var ferdig med serien på NetFlix har jeg lest de siste sidene i tråden, så ser jeg at siste halvdel av s5 ikke ligger på netflix.. jaja, da vet jeg hva som skjer med Walter... Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Godt jobba, Sherlock! :-) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Trodde du at serien avsluttet med at Hank skjønte at Walt var Heisenberg mens han satt på dritern? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det kunne forsåvidt ha vært en grei slutt det også egentlig. Det meste ser jo ut til å ha ordna seg. Walt har tjent en PALL med penger (noe vi lærer er omtrent 80 millioner dollar), har endelig kutta ut å mekke meth. Alt ligger egentlig til rette for at alt skal gå bra. Helt til Svoger DEA finner ut at han skal tømme ryggen... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det kunne forsåvidt ha vært en grei slutt det også egentlig. Det meste ser jo ut til å ha ordna seg. Walt har tjent en PALL med penger (noe vi lærer er omtrent 80 millioner dollar), har endelig kutta ut å mekke meth. Alt ligger egentlig til rette for at alt skal gå bra. Helt til Svoger DEA finner ut at han skal tømme ryggen... Om det skulle kommet en sesong til, kunne det vært en grei slutt. Men man kan ikke avslutte hele serien så kjedelig Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Det hadde vært komisk om en av tidenes beste serier avsluttet med at en bikarakter satt på dass. Endret 4. desember 2013 av knipsolini 4 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Haha. Når du sier det på den måten så ja; helt klart! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Trodde du at serien avsluttet med at Hank skjønte at Walt var Heisenberg mens han satt på dritern? Kom jo frem på Netflix at serien var ferdig, så ja , selv om jeg syns det var en merkelig slutt, rart netflix hever inn hele serien men dropper de siste episodene.. Vel, jeg har nå sett hele serien og er mer tilfreds med slutten Dersom dem ville avsluittet tidligere hasse slutten på s4 også vert en god slutt, men serien hold definnetivt mål hele veien, så er glad for den ikke sluttet der 1 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Dette er den abselutt værste serien jeg har vært borti :/ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 http://www.hardware.no/artikler/netflix-far-breaking-bad-spinoff/155275 Herlig! Jeg håper den kommer ut maks dagen etter, som Homeland og The Walking Dead, da skal jeg i så fall være en lovlydig seer. Better Caul Saul skal vises ila første del av 2014, så da er vel innspillingen i gang, eller ferdig? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 http://www.hardware.no/artikler/netflix-far-breaking-bad-spinoff/155275 Herlig! Jeg håper den kommer ut maks dagen etter, som Homeland og The Walking Dead, da skal jeg i så fall være en lovlydig seer. Better Caul Saul skal vises ila første del av 2014, så da er vel innspillingen i gang, eller ferdig? Jeg tror, hvis jeg ikke husker helt feil, det er snakk om 2-3 dager etter sending i USA. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hmm... vi får se om jeg klarer å holde ut så lenge. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Dette er den abselutt værste serien jeg har vært borti :/ Mens Prison Break og The Walking Dead er bra, som du staterte i den andre tråden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg tror, hvis jeg ikke husker helt feil, det er snakk om 2-3 dager etter sending i USA. Hvis det er "få dager" så er det nok 4 som en del serier har i Norge etter USA. Dumt at det ikke blir samme deal som The Killing, som også var en serie på AMC hvor episodene kom ut innen 24 timer etterpå. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Så igjen de to siste episodene i kveld. Nest siste episode er så utrolig bra. Griner fortsatt selv om det er tredje gang jeg ser gjennom. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Var det ikke den så mange her inne mislikte? Hvor han var i ingenmannsland, og episoden avsluttet med at han holdt på å overgi seg? Jeg var forøvrig en av få som virkelig likte den episoden. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det er jo tredje siste episode som stjeler showet. Beste episoden jeg har sett, uavhengig av serie. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Den tredje siste episoden har vel fortsatt 10 rating på imdb tror jeg? Det er helt sykt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Aaron Paul, fucking class act. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå