Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kunne forsåvidt ha vært en grei slutt det også egentlig.

Det meste ser jo ut til å ha ordna seg. Walt har tjent en PALL med penger (noe vi lærer er omtrent 80 millioner dollar), har endelig kutta ut å mekke meth. Alt ligger egentlig til rette for at alt skal gå bra. Helt til Svoger DEA finner ut at han skal tømme ryggen...

Lenke til kommentar

Det kunne forsåvidt ha vært en grei slutt det også egentlig.

Det meste ser jo ut til å ha ordna seg. Walt har tjent en PALL med penger (noe vi lærer er omtrent 80 millioner dollar), har endelig kutta ut å mekke meth. Alt ligger egentlig til rette for at alt skal gå bra. Helt til Svoger DEA finner ut at han skal tømme ryggen...

Om det skulle kommet en sesong til, kunne det vært en grei slutt. Men man kan ikke avslutte hele serien så kjedelig :)
Lenke til kommentar

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Trodde du at serien avsluttet med at Hank skjønte at Walt var Heisenberg mens han satt på dritern? :p

Kom jo frem på Netflix at serien var ferdig, så ja :p, selv om jeg syns det var en merkelig slutt, rart netflix hever inn hele serien men dropper de siste episodene..

Vel, jeg har nå sett hele serien og er mer tilfreds med slutten :)

Dersom dem ville avsluittet tidligere hasse slutten på s4 også vert en god slutt, men serien hold definnetivt mål hele veien, så er glad for den ikke sluttet der :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.hardware.no/artikler/netflix-far-breaking-bad-spinoff/155275

Herlig! Jeg håper den kommer ut maks dagen etter, som Homeland og The Walking Dead, da skal jeg i så fall være en lovlydig seer. Better Caul Saul skal vises ila første del av 2014, så da er vel innspillingen i gang, eller ferdig?

Jeg tror, hvis jeg ikke husker helt feil, det er snakk om 2-3 dager etter sending i USA.

Lenke til kommentar

Jeg tror, hvis jeg ikke husker helt feil, det er snakk om 2-3 dager etter sending i USA.

Hvis det er "få dager" så er det nok 4 som en del serier har i Norge etter USA.

Dumt at det ikke blir samme deal som The Killing, som også var en serie på AMC hvor episodene kom ut innen 24 timer etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...