Filmvenn Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Denne burde alle se, den "alternative" slutten til serien. Yo, B-word! 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Haha, elsker det! "The only thing that made sense was that I still walked around in my underwear!" Endret 17. november 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Må si dette er den mest emosjonelle og betydningsfulle TV-serien jeg noensinne har bevitnet, og som en tidligere kreftpasient klarte jeg å leve meg ekstra sterkt inn i Walter's følelser og psykologiske tankegang. Jeg føler en venn har gått bort.Hvilke følelser sitter dere igjen med? 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Må si dette er den mest emosjonelle og betydningsfulle TV-serien jeg noensinne har bevitnet, og som en tidligere kreftpasient klarte jeg å leve meg ekstra sterkt inn i Walter's følelser og psykologiske tankegang. Jeg føler en venn har gått bort. Hvilke følelser sitter dere igjen med? savner enda breaking bad på mandager, det savnet tar tid å fylle(dvs må vente til GoT kommer igjen for å fylle de mandagene) men jah den sluttet der den skal slutte og var en perfekt lengde synes jeg gleder meg til spin-offen! de puller sikkert det også bra! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Fikk vi noen gang vite hva Gray Matters fant opp og tjente så mye penger på? De fikk vel også en Nobelpris, så det må ha vært noe rimelig spektakulært. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Fikk denne T-sjorta signert av Aaron Paul i posten idag Endret 26. november 2013 av Noiz 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fikk denne T-sjorta signert av Aaron Paul i posten idag Gratulerer. Hvordan? Vant du en konkurranse? Tok du kontakt selv? Eller kjøpte du den på ebay e.l? Uansett, utrolig kult. Aaron Paul virker som en utrolig grei fyr. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) 'Breaking Bad' Stars Read Season 5 Finale Script (Felina) Endret 26. november 2013 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hehe, den blei ikkje så billig, var med i ein konkuranse der du konne vinne ein billet til LA og se finale med Aaron og Bryan cranston. Og alle som kjøpte lodd for over ein viss sum fikk Signert T-sjorte og du kunne også få signert Hazmat suit viss du gikk enda lengre opp i sum, men det hadde eg ikkje samvittighet til 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Fikk denne på døra nå. Blir litt binging i jula før jeg starter på alt bonus-innholdet. 2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Du kunne ikke ha åpnet den før du tok bilde så det var mulig å se hva det var? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kommer snart. Tar ikke det opp på badet på jobb. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 http://imgur.com/a/N03T6#hlYohRo 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 @Maury: Gratulerer! Den boksen er awesome. Skal visst være sinnsyke mengder med bonusmateriale. Skulle gjerne hatt den selv, men blir litt for dyr for meg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Legg heller ut bilde av åpnet boks Maury. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har ikke noe særlig bedre bilde akkurat nå, men her boksen åpen. Virkelig kult at selve coverne for hver sesong lukkes av magneter fremfor runde plastecovere eller noe annet. Det er 3 magneter rundt disken som låser det fast. På hver sesong er det et bilde som gjenspeiler en viktig ting fra den sesongen. Sesong 1 har buksa Walt kaster vekk. Sesong 2 har bamsen fra flyet o.s.v. Om man er blodfan av Breaking Bad er utgaven et must, no matter what. Bruker heller 1800 kroner på en så kul og bra utgave av en av de beste dramaseriene lagd enn et billig bluray-cover med alle episodene du kan kjøpe for 1400 på Platekompaniet. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Do... want!! Hvor var det du kjøpte den fra? Endret 2. desember 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Amazon.com, sikkert flere steder som har den. Men det jeg valgte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå