Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar. At Walt Jr kaller seg Flynn gir mer mening nå. Må nok ha oversett akkurat den biten. ;)

At han har CP forstår jeg, men skjønner fortsatt ikke hvorfor de behandler ham som en tilbakestående unge til tider. Det med bilen er bare et eksempel. Når fyren er femten år burde han forstå hvorfor pappa ikke kommer hjem i kveld, og så videre. Det virker hele tiden som om de prøver å unngå å si noe som helst til ham, fordi han ikke kommer til å takle det mentalt. Men CP har da ingenting med hjernen å gjøre? Kan ikke si jeg kjenner mange med CP, men har møtt en og annen opp gjennom årene. Samtlige har vært minst normale på intelligensen, og en ganske smart. Faktisk kunne jeg helt fint ha sett for meg Walt Jr/Flynn ta over etter faren, om Walter hadde fått mulighet til å sette seg ned med sønnen og forklare hvorfor han gjorde som han gjorde.

Lenke til kommentar

Anthony Hopkins skrev en mail til Bryan Cranston. Damn.

Dear Mister Cranston. I wanted to write you this email – so I am contacting you through Jeremy Barber – I take it we are both represented by UTA . Great agency.

I’ve just finished a marathon of watching “BREAKING BAD” – from episode one of the First Season – to the last eight episodes of the Sixth Season. (I downloaded the last season on AMAZON) A total of two weeks (addictive) viewing. I have never watched anything like it. Brilliant!

Your performance as Walter White was the best acting I have seen – ever.

I know there is so much smoke blowing and sickening bullshit in this business, and I’ve sort of lost belief in anything really.

But this work of yours is spectacular – absolutely stunning. What is extraordinary, is the sheer power of everyone in the entire production. What was it? Five or six years in the making? How the producers (yourself being one of them), the writers, directors, cinematographers…. every department – casting etc. managed to keep the discipline and control from beginning to the end is (that over used word) awesome.

From what started as a black comedy, descended into a labyrinth of blood, destruction and hell. It was like a great Jacobean, Shakespearian or Greek Tragedy.

If you ever get a chance to – would you pass on my admiration to everyone – Anna Gunn, Dean Norris, Aaron Paul, Betsy Brandt, R.J. Mitte, Bob Odenkirk, Jonathan Banks, Steven Michael Quezada – everyone – everyone gave master classes of performance … The list is endless.

Thank you. That kind of work/artistry is rare, and when, once in a while, it occurs, as in this epic work, it restores confidence. You and all the cast are the best actors I’ve ever seen. That may sound like a good lung full of smoke blowing. But it is not. It’s almost midnight out here in Malibu, and I felt compelled to write this email.

Congratulations and my deepest respect. You are truly a great, great actor. Best regards

Tony Hopkins.

Kilde: http://www.theverge.com/2013/10/14/4837394/anthony-hopkins-calls-breaking-bad-confidence-restoring-epic-work

Endret av Heilage
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Regner med det er fordi siste sesong ble delt i to, og i praksis ble to sesonger.

edit: Er vel ikke blitt bekreftet at brevet er ekte, men det håper jeg det er. For alle fortjener den skryten de har fått.

Breaking Bad er den eneste serien jeg faktisk har lyst å sette på på nytt, etter å ha sett hele. Den eneste! Og jeg blir nok å gjøre det, når jeg har tid.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Håper de ikke gjør det. Jesse kan nok dukke opp i en ilten cameo, men Walther? Han er jo død? Om serien foregår før Breaking Bad kjente Walther han ikke uansett, så det gir enda mindre mening. Uansett er det vel bedre å la Better Call Saul stå på egne ben, og ikke få suksess pga folk forventer at Breaking Bad-folk dukker opp.

Lenke til kommentar

Serien finner sted før Breaking Bad, og det er jo fullt mulig å ha en stakkarslig Walt i en liten cameo, som ikke innebærer at han er Sauls klient. Det er nok uansett ikke snakk om noen stor rolle, men mer en liten referanse til Breaking Bad. For øvrig tror jeg det er bedre å ta Better Call Saul-diskusjonene utenfor denne tråden, enten i den store serietråden eller i egen tråd, så kan folk heller fortsette å diskutere enn av 00-tallets bedre serier her.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi nærmer oss punktet til å kunne si "den beste". Selv The Wire skjelver i buksene når Breaking Bad er på fremtur.

Enig. Er godt i gang med min første gjennomgang av the Wire, og jeg liker det godt. Men så langt står Breaking Bad trygt på tronen over de beste seriene jeg har sett, sammen med Sopranos.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...