Kjøleskap Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Grov barnemishandling var det første jeg tenkte da jeg så den episoden. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Takk for svar. At Walt Jr kaller seg Flynn gir mer mening nå. Må nok ha oversett akkurat den biten. At han har CP forstår jeg, men skjønner fortsatt ikke hvorfor de behandler ham som en tilbakestående unge til tider. Det med bilen er bare et eksempel. Når fyren er femten år burde han forstå hvorfor pappa ikke kommer hjem i kveld, og så videre. Det virker hele tiden som om de prøver å unngå å si noe som helst til ham, fordi han ikke kommer til å takle det mentalt. Men CP har da ingenting med hjernen å gjøre? Kan ikke si jeg kjenner mange med CP, men har møtt en og annen opp gjennom årene. Samtlige har vært minst normale på intelligensen, og en ganske smart. Faktisk kunne jeg helt fint ha sett for meg Walt Jr/Flynn ta over etter faren, om Walter hadde fått mulighet til å sette seg ned med sønnen og forklare hvorfor han gjorde som han gjorde. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Anthony Hopkins skrev en mail til Bryan Cranston. Damn. Dear Mister Cranston. I wanted to write you this email – so I am contacting you through Jeremy Barber – I take it we are both represented by UTA . Great agency. I’ve just finished a marathon of watching “BREAKING BAD” – from episode one of the First Season – to the last eight episodes of the Sixth Season. (I downloaded the last season on AMAZON) A total of two weeks (addictive) viewing. I have never watched anything like it. Brilliant! Your performance as Walter White was the best acting I have seen – ever. I know there is so much smoke blowing and sickening bullshit in this business, and I’ve sort of lost belief in anything really. But this work of yours is spectacular – absolutely stunning. What is extraordinary, is the sheer power of everyone in the entire production. What was it? Five or six years in the making? How the producers (yourself being one of them), the writers, directors, cinematographers…. every department – casting etc. managed to keep the discipline and control from beginning to the end is (that over used word) awesome. From what started as a black comedy, descended into a labyrinth of blood, destruction and hell. It was like a great Jacobean, Shakespearian or Greek Tragedy. If you ever get a chance to – would you pass on my admiration to everyone – Anna Gunn, Dean Norris, Aaron Paul, Betsy Brandt, R.J. Mitte, Bob Odenkirk, Jonathan Banks, Steven Michael Quezada – everyone – everyone gave master classes of performance … The list is endless. Thank you. That kind of work/artistry is rare, and when, once in a while, it occurs, as in this epic work, it restores confidence. You and all the cast are the best actors I’ve ever seen. That may sound like a good lung full of smoke blowing. But it is not. It’s almost midnight out here in Malibu, and I felt compelled to write this email. Congratulations and my deepest respect. You are truly a great, great actor. Best regards Tony Hopkins. Kilde: http://www.theverge.com/2013/10/14/4837394/anthony-hopkins-calls-breaking-bad-confidence-restoring-epic-work Endret 14. oktober 2013 av Heilage 7 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Chills Men det er kun 5 sesonger da (ikke 6 som han skriver), regner med at det var en skrivefeil. Hvis brevet er legit. Endret 14. oktober 2013 av c7Nn Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Regner med det er fordi siste sesong ble delt i to, og i praksis ble to sesonger. edit: Er vel ikke blitt bekreftet at brevet er ekte, men det håper jeg det er. For alle fortjener den skryten de har fått. Breaking Bad er den eneste serien jeg faktisk har lyst å sette på på nytt, etter å ha sett hele. Den eneste! Og jeg blir nok å gjøre det, når jeg har tid. Endret 14. oktober 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Lagt til kilde for den som er nysgjerrig. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 "Hopkins’ publicist confirmed to BuzzFeed that the letter was genuine and sent by the actor himself." http://www.buzzfeed.com/ellievhall/anthony-hopkins-sent-brian-cranston-and-the-cast-of-breaking Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Godt å lese! Å få en slik heder fra en av de beste skuespillerne i verden er villt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ky9VvH8fKhAHaha, herlig. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Så ferdig sesong 1 og 2 på nytt igjen i forrige uke. Var enda bedre enn jeg husket. Avslutningsscenen (som vist i klippet over også) hos Tuco er helt fantastisk. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Har jeg møtt Tuco i en bakgate har jeg pissa på meg For en herlig og syk karakter! http://www.youtube.com/watch?v=QMjlcoeRgGw Endret 16. oktober 2013 av MKej Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Morro å se hvor redd han er der, kontra senere i serien. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 1. Når og hvorfor skiftet Walt Jr navnet til Flynn? Fikk ikke helt med meg det der. Trodde det var en tabbe først, men de fortsatte jo å kalle ham det resten av serien? s02e04 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Walter White og Jesse Pinkman kan dukke opp i Better Call Saul sier Vince Gilligan http://serienytt.no/2013/10/walter-white-og-jesse-pinkman-kan-dukke-opp-i-better-call-saul-sier-vince-gilligan/ Endret 17. oktober 2013 av Noiz 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Håper de ikke gjør det. Jesse kan nok dukke opp i en ilten cameo, men Walther? Han er jo død? Om serien foregår før Breaking Bad kjente Walther han ikke uansett, så det gir enda mindre mening. Uansett er det vel bedre å la Better Call Saul stå på egne ben, og ikke få suksess pga folk forventer at Breaking Bad-folk dukker opp. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Serien finner sted før Breaking Bad, og det er jo fullt mulig å ha en stakkarslig Walt i en liten cameo, som ikke innebærer at han er Sauls klient. Det er nok uansett ikke snakk om noen stor rolle, men mer en liten referanse til Breaking Bad. For øvrig tror jeg det er bedre å ta Better Call Saul-diskusjonene utenfor denne tråden, enten i den store serietråden eller i egen tråd, så kan folk heller fortsette å diskutere enn av 00-tallets bedre serier her. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 så kan folk heller fortsette å diskutere enn av 00-tallets bedre serier her. Jeg tror vi nærmer oss punktet til å kunne si "den beste". Selv The Wire skjelver i buksene når Breaking Bad er på fremtur. 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 ..ikke en eneste antydning å spore i The Wires bukser.. Som de fleste andre her, så elsker jeg Breaking Bad, men jeg hadde uten å blunke valgt The Wire over Breaking Bad alle dager i uken.. (And yes, that's a personal opinion.. ) 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Jeg tror vi nærmer oss punktet til å kunne si "den beste". Selv The Wire skjelver i buksene når Breaking Bad er på fremtur. Enig. Er godt i gang med min første gjennomgang av the Wire, og jeg liker det godt. Men så langt står Breaking Bad trygt på tronen over de beste seriene jeg har sett, sammen med Sopranos. Endret 18. oktober 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ikke be meg om å velge. Jeg setter The Wire, Oz, Breaking Bad og Six Feet Under som mine all-time favoritter. Vanskelig å velge en av dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå