Populært innlegg Uderzo Skrevet 1. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. oktober 2013 Bra slutt 19 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hørt mye bra om Talking Bad, og tenkte jeg skulle sjekke det ut, men måtte logge inn på amc sine sider, og velge kabelleverandør osv. Er det jeg som har gjort noe feil? Nuvel, ser ut som episodene finnes andres steder også. If you know what I mean. Tenkte at de fleste her bruker "alternative metoder" 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 De sendes også på Netflix UK. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Yup. Så alle episodene denne sesongen (utenom de crazy nattene når jeg så episoden på live streaming av AMC) på Netflix UK. Talking Bad også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Avsluttningen var sånn midt på treet. Veldig forutsigbar og "feel good". Det eneste jeg likte veldig godt var møtet med Elliott og Gretchen. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nå er det ikke langt unna til Breaking Bad ligger på første plass blant TV-serier på Top listen på IMDB. Den har 9.5 og det samma har Planet Earth som ligger på 1. plass. Den fortjener å ligger øverst, så stem folkens! 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Avsluttningen var sånn midt på treet. Veldig forutsigbar og "feel good". Det eneste jeg likte veldig godt var møtet med Elliott og Gretchen. Jeg er faktisk veldig glad for at de ikke la inn masse twists på slutten bare for å gjøre det uforutsigbart. Serien fikk en logisk og tilfredstillende avslutning, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Med Breaking Bad var det jo nesten mer forutsigbart at alt skulle ende mest mulig tragisk for Walt, så jeg er egentlig fornøyd med avslutningen, selv om den ikke var så dramatisk som jeg hadde drømt om. Jeg skulle gjerne hatt denne som plakat: 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvor var de fanga igjen når Jesse sa det, Maury? Har glemt det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Tuco!Tight, tight, tight! Jeg elsket ærlig talt den karakteren. Morsom, gal og jævla skremmende på en gang. Endret 2. oktober 2013 av Maury 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det må ha vært den episoden hvor de lagde meth ute i ørkenen, og campingbilen havarerte. Walt lagde improviserte bilbatterier for å få den i gang igjen. Husker hvertfall ingen andre ganger hvor de var fanget noe sted sammen. 1 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Stemmer nok det, knipsolini. Tuco døde jo allerede i begynnelsen av sesong 2. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fantastisk sluttmusikk iallefall! Badfinger – Baby Blue Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Veldig interessant lesning for hvordan livet kan være for Walt Jr, Skyler og Jesse etter Walt døde, basert på hva en psykolog mener/tror. Alle burde egentlig lese den, bare for å få et perspektiv på hvordan livene deres blir. http://www.vulture.com/2013/10/breaking-bad-psychiatrist-analyzes-skyler-walt-jr-jesse.html Nå var det jo veldig mye snakk om at Jesse prøver å skille seg fra sitt gamle liv, og at han etter serien fokuserer å ta vare på Brock. Så du har det som et kanskje i tillegg. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg velger å tro på Vince Gilligan angående Jesse: But I prefer to believe that he got away, and he’s got a long road to recovery ahead, in a sense of being held prisoner in a dungeon for the last six months and being beaten to within an inch of his life and watching Andrea be shot. All these terrible things he’s witnessed are going to scar him as well, but the romantic in me wants to believe that he gets away with it and moves to Alaska and has a peaceful life communing with nature.” Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 6. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2013 "Sorgtunge og dedikerte fans av Breaking Bad fikk publisert en dødsannonse over TV-seriens hovedkarakter, Walter White, i lokalavisen Albuquerque Journal i New Mexico." - http://www.aftenposten.no/kultur/Breaking-Bad-spok-i-avis-i-New-Mexico-7330911.html#.UlEnIyRmiSo 12 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jævlig kjipt for de som leser lokalavisen og har tenkte å starte med Breaking Bad en gang senere i livet da.. spoilers deluxe. 6 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Vel, det er ganske urutinert å bo i ABQ uten å ha sett Breaking Bad, så da kan de bare ha det så godt. 7 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det er ganske urutinert å ikke ha sett Breaking Bad, uansett hvor man bor. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå