Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt mye bra om Talking Bad, og tenkte jeg skulle sjekke det ut, men måtte logge inn på amc sine sider, og velge kabelleverandør osv. Er det jeg som har gjort noe feil?

Nuvel, ser ut som episodene finnes andres steder også. If you know what I mean.

Tenkte at de fleste her bruker "alternative metoder" :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Avsluttningen var sånn midt på treet. Veldig forutsigbar og "feel good". Det eneste jeg likte veldig godt var møtet med Elliott og Gretchen.

Jeg er faktisk veldig glad for at de ikke la inn masse twists på slutten bare for å gjøre det uforutsigbart. Serien fikk en logisk og tilfredstillende avslutning, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Lenke til kommentar

Veldig interessant lesning for hvordan livet kan være for Walt Jr, Skyler og Jesse etter Walt døde, basert på hva en psykolog mener/tror. Alle burde egentlig lese den, bare for å få et perspektiv på hvordan livene deres blir.

http://www.vulture.com/2013/10/breaking-bad-psychiatrist-analyzes-skyler-walt-jr-jesse.html

Nå var det jo veldig mye snakk om at Jesse prøver å skille seg fra sitt gamle liv, og at han etter serien fokuserer å ta vare på Brock. Så du har det som et kanskje i tillegg.

Lenke til kommentar

Jeg velger å tro på Vince Gilligan angående Jesse:

But I prefer to believe that he got away, and he’s got a long road to recovery ahead, in a sense of being held prisoner in a dungeon for the last six months and being beaten to within an inch of his life and watching Andrea be shot. All these terrible things he’s witnessed are going to scar him as well, but the romantic in me wants to believe that he gets away with it and moves to Alaska and has a peaceful life communing with nature.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...