Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for en dag dette har vært! Holdt meg unna alt av sosiale medier for å unngå noe som helst spoilers (har skjedd før, så orket ikke at det skulle skje igjen).

Veldig fornøyd med avslutningen, men sånn teknisk sett så fikk vi jo ikke 100% closure. Kan vi virkelig 1000% utelukke at Jessie Pinkman ikke får en spinoff?

Den beste scenen for meg var uten tvil når han besøkte Elliott og Gretchen når laserne kom på. Da ble det goosebumps all over the place for min del. Var også en kjempeflott scene når han så Holly for siste gang.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett LOST, men utifra en gif jeg så en gang så endte vel den også med en zoom-out fra hovedpersonen?

( i tilfelle noen ikke har sett LOST)

Edit: Marie hadde ikke på seg lilla genser!!! Viktigste tingen i hele episoden!

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Dette var noe annet enn avslutningen på Dexter, en serie som egentlig har gått nedover siden de første sesongene. Breaking Bad derimot synes jeg har blitt bedre og bedre, noe i hvert fall jeg ikke har opplevd spesielt ofte enten det gjelder tv-serier, eller serier av filmer/spill.

Men er litt enig med de som mener at det kanskje ble i overkant positivt på slutten her. Det er jo åpenbart at mange liv ble ødelagt her, men det ble likevel betydelig bedre for flere av karakterene i denne finalen. Walt fikk det som han ville til slutt iom at han fikk forsørget deler av sin familie og fikk hevn på nazistene og Lydia, Jesse gikk fra å være en slave til i det minste å komme unna med både Brock og seg selv i live, Skyler fikk en slags avslutning og i det minste litt ro med tanke på at nazistene og Walt er borte + et forhandlingskort med politiet, Jr fikk det samme og en solid slump penger i fremtiden, og Marie fikk begrave Hank og sikkert tilfredsstillelsen med å vite at Walt er død. Sånn sett kanskje en liten skuffelse siden det lå an til en skikkelig The Shield avslutning her med nesten bare dårlig nytt, men jeg satt likevel å smilte gjennom hele greia. Det var fortsatt endel overraskelser og kvalitet hele veien.

Det er veldig sjeldent at slike lange prosjekt gir meg en tilfredsstillende avslutning, men det fikk jeg faktisk fra Breaking Bad. Jeg gikk nesten lyst til å snurre avgårde sesong 1 igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...