nybb Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Meth Damon(Todd) og CO er fokusert på så mye i det siste at det er omtrent uunngåelig at de ikke er målet med den M60en. Det blir nok et superoppgjør med både Todd & CO og Gretchen og Elliott. Blir herlig å se hvordan alt skal knytes sammen. Er det virkelig noe skaperne bak denne serien har klart med glans, og sannsynligvis vil gjøre til the bitter end, så er det å ikke glemme noe eller noen. Alt og alle har en mening. Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 25. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. september 2013 Slik slutter Breaking Bad-finalen! 10 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Slik slutter Breaking Bad-finalen! Nå har du ødelagt hele serien for meg. Anbefaler dere å ikke se denne spoileren..... hater deg uTukt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Unnskyld. Da får du heller ta å analysere gamle episoder istedet. http://i.imgur.com/M6nGsJy.jpgLink også, større bilde. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 It's over when I say it's... isudhfikusdhfsdufsdfsdfsdfsdc Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Gleder meg til mandag, for da kan jeg trykke på den spoileren. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Haha neida knips, jeg køddet. Du kan trykke på den, jeg lover deg med hele hjertet mitt at det ikke er spoiler. Er bare en liten vits Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hehe, det var jo til og med min type humor! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) "Everybody dies" er standardsvaret til Aaron og Bryan når folk spør dem om finalen på søndag Endret 26. september 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Unnskyld. Da får du heller ta å analysere gamle episoder istedet. http://i.imgur.com/M6nGsJy.jpg Link også, større bilde. hahah faen så bra ^^ likte og den spoileren til uTukt gleder meg til mandag altså du verden ^^ den episoden skal belønnes med en øl og sofakroken Lenke til kommentar
RqO Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 4 dager til det er opp kl 3 på natta før breaking bad "maraton". kl 3 da jeg må se nest siste før siste kommer ut Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg er usikker på hvordan jeg skal nyte den siste episoden. Se den live på en stream med redusert kvalitet, i sengen med en gang jeg våkner, eller i sofaen med et par pils på kvelden. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ville aldri vurdert å se den på en crappy stream. Fuck nei. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ser du den på kvelden kan du gå og glede deg hele dagen. Ser du den med en gang eller på morningen kan du bruke resten av dagen på diverse internettfora og prate om hvor sjuk episoden var og hvor kjipt det er at det nå er over og at du skal starte på sesong 1 igjen. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Mye bedre og vente på HD versonen og se den på stor TVen imo. Gruer meg og gleder meg noe jævlig til siste episoden.. Er så spent på hvordan alt dette skal ende! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ingen tvil.. Mandag kveld! Aldri vært noe annet alternativ.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Mandag kveld. Da kommer 1080p WEB-DL. Amerikanere som kjøper episoden på iTunes, og får den i utrolig mye bedre kvalitet enn TV-sendingen. Endret 26. september 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hahahah! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Crappy stream er det ikke, er så godt som høyeste SD versjonen mulig. Streamere har jævlig gode måte å streame ting på, og utrolig bra internett. En stream jeg så direkte var helt ærlig nesten HD. Reklame var eneste som ødela selvfølgelig. Når det er sagt, så må jeg dessverre hoppe over live-streamingen denne gangen, Brodah og resten, siden jeg skal ned til Manchester i morgen for å få med meg PL kamp på lørdag også videre til Polen og starter på studie igjen 1. okt. Så får sette meg ned på sofaen i leiligheten nede i Polen og se den i 1080p jeg og på mandag kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå