Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Meth Damon(Todd) og CO er fokusert på så mye i det siste at det er omtrent uunngåelig at de ikke er målet med den M60en.

Det blir nok et superoppgjør med både Todd & CO og Gretchen og Elliott. Blir herlig å se hvordan alt skal knytes sammen. Er det virkelig noe skaperne bak denne serien har klart med glans, og sannsynligvis vil gjøre til the bitter end, så er det å ikke glemme noe eller noen. Alt og alle har en mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du den på kvelden kan du gå og glede deg hele dagen. Ser du den med en gang eller på morningen kan du bruke resten av dagen på diverse internettfora og prate om hvor sjuk episoden var og hvor kjipt det er at det nå er over og at du skal starte på sesong 1 igjen.

Lenke til kommentar

Crappy stream er det ikke, er så godt som høyeste SD versjonen mulig. Streamere har jævlig gode måte å streame ting på, og utrolig bra internett. En stream jeg så direkte var helt ærlig nesten HD. Reklame var eneste som ødela selvfølgelig.

Når det er sagt, så må jeg dessverre hoppe over live-streamingen denne gangen, Brodah og resten, siden jeg skal ned til Manchester i morgen for å få med meg PL kamp på lørdag også videre til Polen og starter på studie igjen 1. okt. Så får sette meg ned på sofaen i leiligheten nede i Polen og se den i 1080p jeg og på mandag kveld!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...