Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Må si Todd er en ganske fascinerende (i mangel på et bedre ord) karakter. Ser helt ufarlig ut og virker fullstendig harmløs i måten han prater på "She seems like a really nice lady who just wants to take care of her kids" eller hva han nå sa til Lydia om Skyler. Også henretter han både barn og kvinner uten å blunke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg om denne blir noe varm om munningen i finalen, gjerne rettet mot Todd og gjengen :)

600px-BB_S05E01_1.jpg

Yes, det ser jeg frem til :)

http://en.wikipedia.org/wiki/M60_machine_gun

Episode 47, hvor M60-en ble presentert, het "Live Free or Die", altså delstatsmottoet til New Hampshire. Alt er så herlig gjennomført av Gilligan & co. Tror jeg må se begynnelsen av episoden på nytt igjen, gitt.

Noe sier meg at Lydia blir drept av nazigjengen. Kanskje hun avviser Todd og han reagerer voldelig?

Endret av tlwrtpmc
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Virka som Todd var interessert i litt mer enn bare foretningsbiten med Lydia, så hun kunne jo ha avvist han på den måten. Men samtidig er det grenser på hvor mye man kan bruke tid på i seriefinalen av sånne ting. Tipper for eksempel det blir lite Skylar, JR og Marie.

Skylar, JR og Marie..

Noe så jævla deilig!

Lenke til kommentar

Tror ikke dette er en spoiler men legger det i spoiler for det om:

Var et bilde lenger tilbake som visstnok viste tungt armerte politibiler og en haug med bevæpnede soldater/politi, etc., som visstnok skulle være fra settet til BB. Kan ikke huske at dette har blitt vist ennå? Eller??

Lenke til kommentar

Tror ikke dette er en spoiler men legger det i spoiler for det om:

Var et bilde lenger tilbake som visstnok viste tungt armerte politibiler og en haug med bevæpnede soldater/politi, etc., som visstnok skulle være fra settet til BB. Kan ikke huske at dette har blitt vist ennå? Eller??

Spådom fra 4chan, om siste episode, som er relatert til det du spør om. Noe av teorien/spådommen er feil, fordi det ble avvist hos tidligere episoder.

WTUHnf5.png

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

Veldig kul Breaking Bad-episode. Han Ed vil alltid få meg til å tenke på Mr. Petrelli fra "Heroes".

Jeg likte det shotet som endelig avslørte at de var midt i et snørike. Det var en overaskelse. For de nærbildene som vi så rundt dem fikk meg til å tro at de var i en veldig hvit ørken. Jeg likte kontrasten mellom Walt og Jesse her. Jesse i et mørkt kjeller og Walter i et hvit landskap.

Ringen hans får ikke lenger plass på fingeren. Så passende.

Og en flott scene hvor det var nesten at Walt måtte finne blodåren sin selv. Og når han spør om hvor lenge han kan bli. "One hour. Two hours". Det er på en måte så lenge vi har igjen av serien.

Og DAMN! Andrea! Ufattelig scene.

Jeg liker hvordan alt havnet på plass i denne episoden. Skjegget til Walt, hvordan han har vært borte i så lang tid, nye briller og sist men ikke minst, hans motivasjoner. For siste scenen var utrolig flott gjennomført. Telefonsamtalen var veldig rørende. Forholdet hans med sønnen har vært veldig spesielt. Og nå med Gray Matter. Jeg likte at det fullverdige temaet til Dave Porter blir spilt i serien. Forrige episode var mer actionrik, men denne hadde en veldig god intensitet.

Og jeg begynte å tenke på Huell. Sitter han på sofaen fremdeles :D

Og håper at Badger og Skinny Pete greier å beame opp Jesse og lure alle Aryans med deres kulhet.

Morsomt nok, begynte jeg å tenke på denne karakteren underveis i episoden: :p
trollhunter-trolljegeren-movie-norway-ot

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spådom fra 4chan, om siste episode, som er relatert til det du spør om. Noe av teorien/spådommen er feil, fordi det ble avvist hos tidligere episoder.

Hvordan i all verden er det der relatert til det jeg spør om?

Det jeg snakker om er et bilde postet i denne tråden som visstnok har noe med serien å gjøre.

Det du poster er en teori fra 4chan om at Hank ennå er i live......

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden er det der relatert til det jeg spør om?

Det jeg snakker om er et bilde postet i denne tråden som visstnok har noe med serien å gjøre.

Det du poster er en teori fra 4chan om at Hank ennå er i live......

Det bildet ble postet før Ozymandias-episoden, og det er derfor jeg sier at mye av det er feil, men halve innlegget er korrekt, og innlegget ble postet dagen før episode 11.

Les fra "anyways, at the end". Det kan svare på det du spør om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...