Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Ja Walt ga vel Jesse skylden for Hanks død, at han mistet pengene han hadde ofret alt for, i tillegg til at han opplevde det største sviket ved at han tystet til politiet. Jeg er veldig spent på om Walt tilgir Jesse, og ofrer livet for å redde han i siste episode. Evt skal han bare ha pengene sine, og utnytter muligheten til å drepe Jesse. Hadde hvertfall vært i fin BB-stil. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imponerende tribute laget av et forummedlem:

Breaking Bad - The Demise of Walter White
Breaking Bad er nå på vår alles dørterskel med bare to episoder igjen, og for en reise det har vært! Vi har sett Walter White - en ydmyk, relativt patetisk, men familiekjær og høyt elsket far og ektemann forandre seg til et usympatisk, skrekkelig og forvirret monster. Vi heiet på ham, vi elsket ham... nå frykter vi ham.
Her er en ("høyst emosjonell") tribute til Breaking Bad for fem flotte, fantastiske sesonger - tusen takk - og håper dere finner fred med denne videoen:
Husk! Se videoen i full oppløsning og med god lyd for en best mulig opplevelse!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

It's Breaking Bad day BITCHES!

Hvordan er formen til senere i kveld, peeps? Brodah, Jefe, blir det late night? :) Noen andre?

Sitter oppe jeg! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Det anbefaler jeg deg å gjøre. Er jo bare litt over en time til den starter nå. Håper jeg slipper å være oppe alene da jeg er sterkt redd for at tc47 har sovnet.

Lenke til kommentar

Er oppe, holdt på å sovne rundt 12 så da reiste jeg meg for å spille GTA. Nå er jeg ferdig med det, så må

finne en annen måte å holde meg oppe i 45-50 min! after that, its show time. 75 min med beste serien! reklamer trengs også pga hvor intense siste episoden har vært så det får faktisk gå!

Ready to roll in 50 mins!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Er oppe, holdt på å sovne rundt 12 så da reiste jeg meg for å spille GTA. Nå er jeg ferdig med det, så må

finne en annen måte å holde meg oppe i 45-50 min! after that, its show time. 75 min med beste serien! reklamer trengs også pga hvor intense siste episoden har vært så det får faktisk gå!

Ready to roll in 50 mins!

Kaffe, red bull ...

Er det lov å poste sånt her? tviler

Neppe..

Send meg pm, er du snill :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Digger at vi får se den forrige episode rett før den nye. Perfekt oppbygging! Nå er det bare til å sette seg godt tilbake. Denne serien skriver faen meg historie!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...