knipsolini Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ja Walt ga vel Jesse skylden for Hanks død, at han mistet pengene han hadde ofret alt for, i tillegg til at han opplevde det største sviket ved at han tystet til politiet. Jeg er veldig spent på om Walt tilgir Jesse, og ofrer livet for å redde han i siste episode. Evt skal han bare ha pengene sine, og utnytter muligheten til å drepe Jesse. Hadde hvertfall vært i fin BB-stil. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Forøvrig er det vel forståelig at Walt ikke tenker helt rasjonelt med tanke på alt han må takle og håndtere samtidig for øyeblikket. Lenke til kommentar
oakis Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hank er ikke død ! hanksurvives.png http://www.funnyordie.com/videos/3312edf54c/hank-schrader-what-happens-next?rel=player Kan være spoiler for de som ikke har sett episode 14, men her er ihvertfall kilden til bildet Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Imponerende tribute laget av et forummedlem: Breaking Bad - The Demise of Walter White Breaking Bad er nå på vår alles dørterskel med bare to episoder igjen, og for en reise det har vært! Vi har sett Walter White - en ydmyk, relativt patetisk, men familiekjær og høyt elsket far og ektemann forandre seg til et usympatisk, skrekkelig og forvirret monster. Vi heiet på ham, vi elsket ham... nå frykter vi ham. Her er en ("høyst emosjonell") tribute til Breaking Bad for fem flotte, fantastiske sesonger - tusen takk - og håper dere finner fred med denne videoen: Se tributen her (YouTube)! Husk! Se videoen i full oppløsning og med god lyd for en best mulig opplevelse! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 http://www.funnyordie.com/videos/3312edf54c/hank-schrader-what-happens-next?rel=player Kan være spoiler for de som ikke har sett episode 14, men her er ihvertfall kilden til bildet Du går ikke inn i denne tråden om du ikke har sett episode 14. Da har du enten problemer med å forstå logikk, er uheldig eller bare bryr deg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 It's Breaking Bad day BITCHES! Hvordan er formen til senere i kveld, peeps? Brodah, Jefe, blir det late night? Noen andre? Sitter oppe jeg! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Vurderer å bli sittende oppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det anbefaler jeg deg å gjøre. Er jo bare litt over en time til den starter nå. Håper jeg slipper å være oppe alene da jeg er sterkt redd for at tc47 har sovnet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er oppe, holdt på å sovne rundt 12 så da reiste jeg meg for å spille GTA. Nå er jeg ferdig med det, så må finne en annen måte å holde meg oppe i 45-50 min! after that, its show time. 75 min med beste serien! reklamer trengs også pga hvor intense siste episoden har vært så det får faktisk gå! Ready to roll in 50 mins! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Nettsside? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er det lov å poste sånt her? tviler Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er oppe, holdt på å sovne rundt 12 så da reiste jeg meg for å spille GTA. Nå er jeg ferdig med det, så må finne en annen måte å holde meg oppe i 45-50 min! after that, its show time. 75 min med beste serien! reklamer trengs også pga hvor intense siste episoden har vært så det får faktisk gå! Ready to roll in 50 mins! Kaffe, red bull ... Er det lov å poste sånt her? tviler Neppe.. Send meg pm, er du snill Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Yup. 10 min, folkens! Hva faen skjer i kveld, er jo en episode etter dette også aaah! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Er det lov å poste sånt her? tviler Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Kan bli den siste cliffhangeren i BBs historie i natt! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Hell yeah! Det jeg tenkte, Dysfunctional. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg er klar, i hvert fall! Blir sittende oppe denne uka. Har nattevakt-døgnrytme så tror ikke jeg kommer til å slokne før i morgen tidlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Digger at vi får se den forrige episode rett før den nye. Perfekt oppbygging! Nå er det bare til å sette seg godt tilbake. Denne serien skriver faen meg historie! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Ja det var digg. Rekordkort intro, merker det godt pga reklame rett etter. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 tc47: Hvordan får du sett den nå?! Link på PM om du fortsatt er her, please? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå