Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Akkurat sett episoden for andre gang. Var nesten bedre andre gangen, da du legger ekstra merke til små detaljer (som Chokeaas nevner med knivene).

En ting jeg funderer på: hvilke karakteristikker er det WW har kopiert fra di han har drept? Finnes det en website etc, hvor di utdyper disse noe mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hvor har du hørt dette? Trodde alle kunne gå inn å legga av en vurdering. På filmer er det jo også en Metascore som skal være vurdering fra kritikere.

Lenke til kommentar

Hvor har du hørt dette? Trodde alle kunne gå inn å legga av en vurdering. På filmer er det jo også en Metascore som skal være vurdering fra kritikere.

Det er riktig som du sier.

I tillegg, så er jeg registrert IMDB bruker.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jesus, det er bare to episoder igjen!!

Til tross for alt det WW har gjort, så kan jeg nesten slå fast at vi alle "heier på duden".

Det samme kan vi si om Dexter ( tv serien dexter)

Joda, det er bare en tv serie, men fortsatt..

Og, jeg anter at alle her mener i tilegg at Jesse Pinkman er en skikklig snitch og. ;)

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

10/10 på IMDB vurdert av 6302, det har jeg aldri sett før. Ekstrem episode, må vurdere å se den på nytt! Ble overrasket over hvor kald Walt er mot Jesse, men husker Gilligan forklarte at han eksperimenterte med hvor ond han måtte gjøre Walt før seerne sluttet å like han. Skjønner ikke helt teoriene om at Walt skal redde Jesse, han kunne jo latt han gjemme seg under bilen til nazi-gutta dro? Evt. skutt han, og spart han for torturen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...