tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Haha.. litt trist at det er sann historie da ifølge det som står over. Men overrasker meg ikke om dette har skjedd flere ganger her i Norge nei. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Så det er derfor Walt er så lite keen på å drepe Jesse. It all makes sense now. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 "I am the one who knocks the back door""Breaking Bed" Ja, jeg stjelte vitsene fra imgur, saksøk meg. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 For ett creepy bilde :O Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg skulle gjort mye for å ha vært Anna Gunn i det bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hahaha! Ikke vanskelig å se hvem som fikk den beste opplevelsen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 I'll be there! Hmm, er du oppe? Blir vanskelig å vente til 3 merker jeg. Også er det jo HD i morgen tidlig hvis jeg klarer å vente. Venter spent på info om du eller noen andre faktisk er oppe for å se episoden! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Helvete, sitter her i underbuksa og funderer på om jeg skal stille inn alarmen ekstra tidlig og se episoden før jobb, eller om jeg skal fuckings døgne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Bli med å døgn! Kom igjen folkens. Det blir koselig Edit: tc47, du har ikke noe valg forresten. Bare sånn fyi. Endret 15. september 2013 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Hahahahahha. Helvete. Skal på jobb i tillegg i morgen. Shit. Prøver alt jeg har akkurat nå. Merker at hvis klokken blir 2 og jeg er våken, så er det done deal. Men skal sitte her nå og se på noen serier og ting. Hadde jeg bare hatt GTA V å spille nå hadde jeg ikke vurdert å sove en gang. Og ja, nybb, do it! døgn! Edit: ser på dette nå! http://www.amctv.com/talking-bad/videos/episode-513-online-bonus-video-talking-bad Edit 2: er det noen flere som er med?! Ser at det er et par andre som leser emnet og tenker "fy faen de her er gale..... men jeg har egentlig jævlig lyst jeg og" Endret 15. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Døgning er ikke bra for kropp og sjel! Men det er jo fuckings Breaking Bad det er snakk om. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ja... og det er bare 2 igjen etter i dag. Forever.... Frister meg selv mer enn noe annet, men kom igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Haha! Er stygt redd for at en av oss blir sittende her alene og poste rundt 3-4 tiden. Heldigvis har jeg forberedt meg med to store RedBull. Men nå er det bare litt over to timer igjen her. Dette blir bra! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Vi får se hvor lenge jeg holder ut. Det ender vel med at jeg mot min vilje sover klokken 03.00, og sover til 12.00. Så kommer jeg for sent på jobben OG ser episoden senere enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt... Tror jeg stiller en back-up-alarm. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Haha Brodah, tror ikke det er så lett å sove for meg nå mtp. hvor mye jeg elsker BB. Og hvor nære det er på. To store redbull er litt farlig, prøv å klare deg med en. nybb: Haha. neida, er bare å fortsette å poste her hele veien, i hver reklamepause og selvfølgelig hele siste halvtimen før episoden starter. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Dæven som jeg har spekulert den siste uken på utfallet av skuddsalvene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ta på headset å skru opp lyden. Fikk frysninger nedover hele rygger. Episk video. http://www.youtube.com/watch?v=vxTOkhTG2mU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå