Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Walt dreper noen i siste episode.

Når du tenker på våpenet i bagasjerommet, så må du ikkje unngå å tenke på kva våpen som var der. Det var eit "light machinegun", altså eit ganske tungt våpen ein ikkje tar med seg for å gå inn ein plass å skyte ein person i hodet, da holder det med ein pistol. Tenker meg det bygger opp til ein slags last stand, der kulene flyr som fy (han hadde ikkje mangel på ammunisjon heller). Tenker meg han enten går inn ein plass meg machinegun og eksplosiv meth, eller sitter ein plass med machinegun og forsvarer seg mot ein god del folk og så har vi det siste og mest sannsynlige alternativet der det blir veldig spennande og så skjer det eigentlig ikkje ein dritt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri sett breaking bad men har bare hørt bra, vurderer og kjøpe alle sesongeene på dvd vist det er verdt det

Jeg hadde aldri beveget meg i nærheten av denne tråden hvis jeg ikke hadde sett en eneste episode, spesielt ikke nå som sesong 5 nærmer seg slutten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Synes det hadde vært interessant å fått et lite flashback til high school i en av de siste episodene. Sitt hvilke forhold de hadde til hverandre. Husker godt tegningen til Jesse :p Men hadde kanskje vært vanskelig å fått Jesse til å se så mange år ynge ut.

Edit:

mbLVuAg.jpg

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Synes det hadde vært interessant å fått et lite flashback til high school i en av de siste episodene. Sitt hvilke forhold de hadde til hverandre. Husker godt tegningen til Jesse

:p Men hadde kanskje vært vanskelig å fått Jesse til å se så mange år ynge ut.

Kan ha blitt filmet sammen med dei første episodene eller til og med fpør det??

Endret av Reconzile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...