Argoniel Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Haha, huey. Han må være en av de feiteste personene jeg har sett på TV. Hvor lenge tror dere han lever slik han er nå? Kul skuespiller og karakter uansett. Han gikk sikkert opp kilo for rollen, var sikkert supertynn før han ble med Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Tror det at Marie går i svart (sørgende/enke) under telefonsamtalen, og Hank avslutter med "It might be a while until I get back" indikerer ganske greit hva som vil skje i neste episode. Niks, fortsatt lilla. I alle fall er genseren lilla. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Vet ikke engang hva jeg skal si. Har ikke ord. For en fantastisk episode. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Synes scenen hvor Jesse ringte Walt, og fikk han til å kjøre ut til ørkenen var helt rå. Kunne høre hvor desperat Walt ble da! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Niks, fortsatt lilla. I alle fall er genseren lilla. Ser ganske svart ut her. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Mørkelilla på min skjerm, føler jeg. Veldig mørk, men det vises. Regner med de sorte klærne kommer rundt begravelsestider. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvis det er SÅ vanskelig å se om det er svart eller mørkelilla (jeg sliter også), så kan man jo lure på om klærne har en funksjon eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Ser ganske svart ut her. Tuller du? Det er lilla. Ingen tvil her, i hvert fall. Endret 10. september 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Men vi kan være enige om at klærne er mye mørkere enn vanlig. Symbolismen er der fortsatt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fikk endelig sett episoden, og skjønner hvorfor dere har gått bananas her inne! Kudos til dere som ble sittende oppe til halv 5 natt til mandag. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kammizez Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2013 Dere alle overser Jesse sin hello kitty-mobil. Saul er åpenbart en stor fan av japansk anime, og har flere suspekte kontakter fra bransjen. Dette fører dermed til, av åpenbare grunner, at Jesse blir drept av japansk mafia. Dette får vi også en bekreftelse av i piloten, hvor vi alle husker at Jesse sin første partner var halvt japaner. Åpenbar symbolikk folkens. 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fikk endelig sett episoden, og skjønner hvorfor dere har gått bananas her inne! Kudos til dere som ble sittende oppe til halv 5 natt til mandag. Du er hjertelig velkommen til å være med. Vorspiel starter rundt to-tiden Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Forrige episode var den første jeg så med det første den kom. Må si det er utrolig stor forskjell på 720p TV-rippen og 1080p WEB-DL som kommer noen timer senere. Trudde først jeg hadde lastet ned SD ved en feil, men neida, det var HD. Det er med andre ord verdt å vente ~12 timer for å få god kvalitet. Endret 10. september 2013 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Mener å huske at Hank sa noe om "tracker on your car", denne velkjente dingsen du legger på innsiden av chassiset. Ellers kunne di jo bare forfulgt han fra avstand... Ikke akkurat vanskelig å se en desperat fyr som gjør bånn gass. De kunne ha fulgt etter visuelt, men det så ikke ut som de gjorde det, og de ankom noen minutter senere. Produsenten gjorde et poeng av at Walt måtte holde linjen, slik at han kunne spores. Med en gang han skjønner at han har blitt lurt, tar han batteriet ut av mobilen. Men det er mulig jeg også ble lurt :-) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fikk endelig sett episoden, og skjønner hvorfor dere har gått bananas her inne! Kudos til dere som ble sittende oppe til halv 5 natt til mandag. TAKK! Men seriøst, prøvde å sove 3 ganger i løpet av den natten. Men klarte det ikke fordi jeg visste live streamen av AMC var mulig siden en kompis (Screw him!) så den. Og det var veldig bra kvalitet også, Netflix kvalitet. (uten HD) Du er hjertelig velkommen til å være med. Vorspiel starter rundt to-tiden Og ja, jeg er med til søndagen som kommer igjen hvis du/dere er! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 A day in the life of Walter Jr. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Og ja, jeg er med til søndagen som kommer igjen hvis du/dere er! I'll be there! A day in the life of Walter Jr. Haha! "Drive home. Windows down. Flynn's back, baby" Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Fant denne på twitter nylig, en rosa kanin oppe i treet. Det kan vel ikke være mer søppel ifra den flykrasjen? Noen av dere symbolikk-nerds som tror det har noen betydning? Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det kan vel ikke være mer søppel ifra den flykrasjen? Antar den rosa teddybjørnen er et lite humoristisk pek fra regi... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå