Runar Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Legg forresten merke til at det ikke er noe brennmerker i huset til Walt i "Blood Money" (episode 9). Jepp, jeg tenkte på det samme. Huset er tydelig ødelagt, men det skyldes ikke brann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Mulig det ble besvart i første episode, og isåfall beklager jeg, men har vi fått noen indikasjon på hvor langt frem i tid vi befinner oss når Walt, med langt hår og maskingevær, drar tilbake til det kondemnerte huset sitt?Det er den neste bursdagen hans. På den dineren kjøpte han det samme som han gjprde på de forrige to (eller var det bare den første?) bursdagene sine. Endret 28. august 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Den der var passe morsom http://www.funnyordie.com/videos/636264ec55/dean-norris-spoils-breaking-bad?rel=player 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Faen jeg hater å se Jesse slik som dette her! Nå er alt ødelagt, Jesse og Walt kommer aldri til å bli venner igjen. Jeg skylder på Todd! Skulle aldri skutt den dumme ungen! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Den der var passe morsom http://www.funnyordie.com/videos/636264ec55/dean-norris-spoils-breaking-bad?rel=player hahahhaha Likte den slutten der Paul Aarons Spinoffserie hahaha http://www.funnyordie.com/videos/2f7a14bbb1/breaking-bad-spin-off-series Endret 28. august 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det er den neste bursdagen hans. På den dineren kjøpte han det samme som han gjprde på de forrige to (eller var det bare den første?) bursdagene sine. ... pluss at han lagde ett tall med bacon, slik som Skyler gjorde på hans 51-årsdag. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 ... pluss at han lagde ett tall med bacon, slik som Skyler gjorde på hans 51-årsdag. Og 50-årsdag. Lenke til kommentar
Frankiss Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hva er det dere liker med breaking bad? syns serien ser så kjedelig ut, bare en gammel og ung mann som koker mett og må holde seg unna fbi Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Da bør du kanskje se litt mer på det, for det skjer så mye mer enn du tror. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvor mye har du sett av serien? Jeg syns den gradvis går fra å være god til tidenes beste. Og det er selvfølgelig ikke bare "en gammel og en ung mann som koker meth". Det blir jo som å si at The Wire kun dreier seg om en politipatrulje som skal fange kjeltringer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 The Wire er kun politiarbeid og politikk og Mad Men er kun en rekke mannfolk som sitter på kontorene sine og røyker. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hva er det dere liker med breaking bad? syns serien ser så kjedelig ut, bare en gammel og ung mann som koker mett og må holde seg unna fbi Det er DEA, ikke FBI. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hva er det dere liker med breaking bad? syns serien ser så kjedelig ut, bare en gammel og ung mann som koker mett og må holde seg unna fbi Den hørest kanskje kjedelig ut ja. Men jeg personlig syns Breaking Bad er den beste serien som er laget. Den er helt rå, og Bryan Cranston har blitt en av mine aller favoritt skuespillere. Han er helt fantastisk i denne serien. Er en veldig mørk serie. Hu kona til Hank sa jo at hun måtte spille en komedie etter denne serien, siden den var så mørk. Har sett serien 2 ganger allerede, og er ikke siste gangen! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Det er et troll folkens, move along... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 En venn av meg ga seg etter halvannen sesong fordi han syns det var kjedelig. Må sies at han elsker å være uenig Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Åpenbart at Walt faker sin egen død, derfor hu naboen dropper posene i første eller andre ep av del 2. Walt har også på jakken til Jesse, og du så klart og tydelig at walt la baconet slik som skyler bruker å legge det, i teorien så betyr det at Walt har tatt livet av begge med tanke på at han tar til seg ting etter noens død. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Kan jo også hende at naboen fikk såpass sjokk fordi ho rett og slett er redd for Walt. At hva han har gjort har kommet ut. 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Åpenbart at Walt faker sin egen død, derfor hu naboen dropper posene i første eller andre ep av del 2. Walt har også på jakken til Jesse, og du så klart og tydelig at walt la baconet slik som skyler bruker å legge det, i teorien så betyr det at Walt har tatt livet av begge med tanke på at han tar til seg ting etter noens død. Det er ikke samme jakke. Jakken til Walt har ikke samme krage eller epåletter. Men jeg skjønner poenget ditt. Vince Gilligan har bekreftet at Walt tar til seg de samme karakteristikkene som de han har drept. 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Er på 2x06. Ikke helt solgt enda, men har ikke bedre å gjøre enn å se resten likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå