Teipball Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Men er kreften tilbake? Har ikke helt fått med meg / husker ikke om vi har sett noen klipp om det utenom samtalene med Hank og Skylar. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ja. Han var på chemo i forrige ukes episode. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Trudde man mistet alt håret da, slik som før. Han er jo hårete som en bavian i "fremtiden" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Du svarer jo det spørsmålet selv med spørsmålet ditt. Enten har han ikke så arvolig kreft i fremtiden, eller så er han kurert i fremtiden. Alternativtet så bruker han ikke chemo slik at håret hans er tilbake. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ja, fordi han er på rømmen og derfor sluttet med chemo, men vi så jo at han tok medisinene sine i S05E01. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Egentlig er jeg glad for Breaking Bad er en serie som ikke tilhører Netflix, hvor alle episodene slippes på en gang. De 3 siste episodene spesielt har vært for mye til å kunne takle på rappen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Intens episode. Herlig skuespill av Aaron Paul. Genial hjemmevideo av Walt. Vendepunktet mitt når det gjelder å like Walt, kommer om han dreper Jesse. Jeg blir virkelig skuffet om Jesse dør. Når det er sagt, beste episoden så langt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Blir vanskeligere og vanskeligere å like Walt. Han tar det å være en manipulativ jævel til et helt nytt nivå. Heldigvis har Jesse "woken up and smelt the coffee". Blir 100% manhunt og alle mot alle i de siste fem episodene nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg slutta å like Walt i sesong 4. Men som en karakter er det en fantastisk karakter. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Breaking Bad tar jo helt av nå! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Siste episode var jævlig bra. 5 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Dæven døtte! Det DER var en cliffhanger! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg slutta å like Walt i sesong 4. Men som en karakter er det en fantastisk karakter. Han var nok hakket mer interessant i sesong 1-4. Nå er han bare gjennomført ond. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Han var nok hakket mer interessant i sesong 1-4. Nå er han bare gjennomført ond. Det er han da ikke. Han tenker nå først og fremst på familiens beste. Han har bare blitt mer kynisk, og villig til å gjøre kjipe ting, for å opprettholde sikkerheten hans. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Flott episode det her. Jeg var litt redd for at Walt kom til å fortelle junior om virksomheten hans, men det hadde vært dumt. Det var en flott scene som virkelig får frem det faktum av at Walter Jr. ikke bør vite den hele sannheten. Jeg liker svært godt forholdet de har mellom hverandre. Elsket scenen på det mexikanske spisestedet. Den rare Oktoberfestmusikken i bakgrunnen, spenningen mellom karakterene og den veldig utadvendte bartenderen gjorde det hele pinlig på en humoristisk måte. Jeg likte noen av referansene tilbake. Slik som vi ser edderkoppen krype langs sanden mot Jesse og minner han på hendelsen ved togheistet (som også ble nevnt på begynnelsen av episoden). Og du har videotapen. En fin referanse til teaseren i Piloten. Men denne gangen var det ikke en helt vanlig "confession". Å nei du, her spiller Walt ballen tilbake til hans side, slik som han er kjent med å gjøre, og utfører en kjempeflott scene. Han bruker sine tidligere opplevelser med Hank, spesielt kostnadene for ulykken til Hank, for å sette søkelyset på han igjen. Hvordan han forklarte det, kunne virkelig selges til the DEA også. De vet jo allerede om Gus Fring, at Hank og Walt dro ut sammen på noen oppdrag, at tvillingene prøvde å drepe Hank. Det passer alt sammen. Men Walt gir ikke videoen til noen andre enn Hank. Veldig flott gjennomført. Moro at Jesse fikk den Hello Kitty-telefonen. Og jo, for en oppbygging når det gjelder Ricin-sigaretten. Selv om jeg synes det er litt rart. For til å begynne med så holdte han jo på å drepe Walt og mistenkte han for å ha gjort Brock syk. Men så viste det seg at Ricin ikke hadde noe med det å gjøre. Det var Lily of the Valley, så Jesse tilgir Walt. Og ikke nok med det, så planter Walt Ricinen hjemme hos Jesse. Så det burde vel ha gjort saken død. Jeg synes det bare var bemerkelsesverdig at Jesse fant ut av dette nå, selv om vi hadde denne situasjonen med at de "fant" Ricinen. Men det var jo Huell som avslørte det.Uansett, så er det bra at den dukker nok en gang her. Vi fikk jo et frampek på det i 5x09, under Walts flashforward, men nå er det derimot Jesse sin utvikling vi ser. I begynnelsen av episoden er han en stille person. (Jeg likte forøvrig det blikket han gav Hank etter å ha blitt fortalt av Hank om Heisenberg). Og på slutten av episoden er han fullstendig rasende. Et flott spennvidde vises av Aaron Paul. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Selv uten dialog er scenene til Aaron Paul strålende. Kjenner det er godt med noen dagers pause mellom hver episode, alt er så intenst. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hater ventinga, jeg. Skulle gjerne sett alle de siste episodene på en gang. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 "why dont you go and take a walk Saul?" Hahahaha Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Fantastisk episode. Synes så utrolig synd på Jesse, det virker som han hadde helt gitt opp livet frem til han koblet den manglende sigaretten. Ser ikke bra ut for Jesse. Når episoden slutter får jeg alltid en liten livskrise og bekymrer meg over hva jeg skal gjøre med livet mitt når denne serien er ferdig. Endret 26. august 2013 av mushi Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Helt fantastisk episode, er vel ikke så veldig mye mer å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå