knipsolini Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Fin oppsummering her av "easter eggs" http://www.buzzfeed.com/robinedds/breaking-bad-easter-eggs-that-will-blow-your-mind?bffb&s=mobile Jeg får gåsehud! 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Fin oppsummering her av "easter eggs" http://www.buzzfeed.com/robinedds/breaking-bad-easter-eggs-that-will-blow-your-mind?bffb&s=mobile Mye jeg ikke har fått med meg/har glemt ser jeg.. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er det bare jeg som ikke ser de bildene som er merket med instagram.com? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Nei, jeg ser dem heller ikke. Ting tyder ihvertfall på at både Walt og Gus har dårlige knær. Jeg kan heller ikke knele på hardt gulv på grunn av en kneskade. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er det bare jeg som ikke ser de bildene som er merket med instagram.com?Funker fint her. Prøv en annen nettleser eller mobilen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Funker fint her med FF. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Nr 7-9 var spesielt spennende. Ikke noe jeg har tenkt på før, men spesielt 7-8 er en teori jeg kan tro på. Endret 16. august 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 På 9-ern ser man jo tydelig at det er en annen jakke. Ellers syntes jeg det var mange som ikke ga mening, noe bra dog. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Selvfølgelig er det en annen jakke. Han stjeler jo ikke ting fra folk han har drept. Jakkene ligner derimot på hverandre, og det er det som er poenget. Volvoen han kjører er jo ikke den samme som Gus kjørte heller. Ikke ligner den, men den er nå av samme merket, og det er bemerkelsesverdig at han har valgt nettopp en Volvo når han tidligere kun har kjørt amerikanske merker. Pontiac Aztek har vært bilen hans hele veien, mens han kjøpte en Chrysler til seg selv og har kjøpt Junior en Dodge Challenger ved to anledninger. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kanskje han har tenkt å joine rånemiljøet i ABQ. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Fin den gjennomgangen. Fargevalgene er ikke tilfeldig. Likte spesielt den rosa genseren Walt hadde på seg i ABQ-episoden. Så Mythbuster Breaking Bad Special litt tidligere i dag. Er faktisk bittelitt overrasket over resultatene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Så Mythbusters-episoden, jeg også. Tror "special sauce" var vanlig vann. Vann i syre blir tross alt uhyre. Eventuelt er det hydrogenperoksid, utifra hva Jamie hintet om. Endret 16. august 2013 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Selvfølgelig er det en annen jakke. Han stjeler jo ikke ting fra folk han har drept. Jakkene ligner derimot på hverandre, og det er det som er poenget. Volvoen han kjører er jo ikke den samme som Gus kjørte heller. Ikke ligner den, men den er nå av samme merket, og det er bemerkelsesverdig at han har valgt nettopp en Volvo når han tidligere kun har kjørt amerikanske merker. Pontiac Aztek har vært bilen hans hele veien, mens han kjøpte en Chrysler til seg selv og har kjøpt Junior en Dodge Challenger ved to anledninger. Hehe ok, da var det vel bare jeg som ikke så hele sammenhengen. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Walt står i mørket, og Hank står i lyset. Dette var også siste gang de snakket sammen som gode venner. Endret 17. august 2013 av Mladic 1 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Så Mythbusters-episoden, jeg også. Tror "special sauce" var vanlig vann. Vann i syre blir tross alt uhyre. Eventuelt er det hydrogenperoksid, utifra hva Jamie hintet om. Er hydrogenperoksid ja. H2O2 + H2SO4 blir noe man kaller "pirajaløsning", kort sagt så reagerer stoffene sammen, og danner masse løse atomer av atomisk oksygen, O, (altså ikke O2, som er oksygengass). Disse oksygenatomene vil reagere sterkt med veldig mange stoffer, og virke sterkt oksiderende. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Walter White, har du lurt deg inn på forumet vårt? 9 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Når sendes BB idag og når kommer den på Netflix UK?! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Den sendes ikke i dag. Den sendes mandag, natt til mandag. Kommer ikke opp før på ettermiddagen på Netflix UK. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Den sendes ikke i dag. Den sendes mandag, natt til mandag. Kommer ikke opp før på ettermiddagen på Netflix UK. Serr? På wikipedia står det TItle "Buried" Original Air Date August 18, 2013 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Helt serr liksom. Den sendes ikke før på kvelden 18. august i USA (det betyr at den sendes rundt 2-3 tida natt til mandag). Det er natt til søndag nå, ikke natt til mandag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå