Heffer Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Var Doug jeg kjente han igjen som selv.. Rakk desverre ikke å kjøpe billetter til å se FOTC i Bergen selv. Balle! Enig med at s.3 var litt treg til å starte med, men har tatt seg veldig opp! Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvem her er down på å være våken helt til episoden kommer? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvem her er down på å være våken helt til episoden kommer? Når kommer den vanligvis? Føler jeg nesten må det Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 ble visst ikke så mye av det allikevel den kommer vel 6-7 tror jeg Hva synes dere om den nyeste episoden? Jeg ventet på en måte på at noe skulle skje. Det eneste spennende var når Walt nesten tilsto for å ha "drept" Jane. Ellers var det ikke så overraskende at det ble en rolig episode. De hadde jo Lost-finalen å konkurrere mot Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja ble en kjedelig filler-episode det der. Tar seg opp neste uke satser vi på Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tja, vil ikke kalle den en kjedelig filler-episode. Jepp, den manglet historie utvikling, spenning og action som de siste episodene har bydd på. Dog serverte den veldig god karakterutvikling med flere metaforer. Likte episoden ganske mye. Lenke til kommentar
hmol Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Ufattelig bra serie! Spent å se hvordan det går med Hank fremover, spesielt hvis Walt betaler for all behandling. Hvordan vil Hank reagere om han tilslutt finner ut at hans behandling er finansiert av narkopenger. edit: Må si jeg rådigger en av de nyere karakterene, advokaten Saul. Sleksk og korrupt som faen! hehe. http://www.bettercallsaul.com/ ..og her er hjemmesida til Walter Junior: http://www.savewalterwhite.com/ Endret 29. mai 2010 av hmol 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Melder meg her, genial serie. Men de siste episodene har vært litt mye drama men ellers supert. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Joda, men mye snakking om følelser og lite handling. Håper du forstod hva jeg mente. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Å sånn ja. Blir spenndene å se hva som skjer med Jesse og de folka som drepte Combo. Siden de solgte meth, er det vel kanskje en mulighet for de er dealere for Gus? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Herlig serie. Jeg er på siste episode av sesong en edit: SESONG 2 og 3 SUGDE! Endret 5. juni 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Litt varierende denne serien synes jeg, blir så dødelig alvorlig til tider. Men jeg har pløyd meg igjennom 3 sesonger på rett rundt 2 uker. Blitt underholdt har jeg også! =) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Yes, they did. Herregud så jævelig bra vending Walt tok. Skvatt nesten av at han brukte bilen. Enda mer awsome var det at Walt faktisk tok å skøyt ned han som forsatt bevega på seg. Gleder meg virkelig til sesongfinalen neste uke. Cpt.Awsome, meningene dine suger Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ventet at noe skulle skje når de gikk mot hverandre med pistolen, jaja blir en vel en aftermath etter dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg datt nesten ned av sofaen på slutten av episoden fordi jeg var så jævlig med. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Latterlig bra finale, oppe der med Lem-scenen fra The shield. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det mest interresante er egentlig karaktermessig. At han har gått så langt som å regelrett henrette folk uten at det var i mer eller mindre selvforsvar slik det har vært tidligere. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Latterlig bra finale, oppe der med Lem-scenen fra The shield. Det er én episode til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå