Comma Chameleon Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 4chan gjetter avslutningen på Breaking Bad! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 http://www.tv2.no/underholdning/superhemmelig-breaking-badmanus-stjaalet-4016018.html Tydeligvis er deler av slutten på Breaking Bad på avveie. Ingenting farlig på tv2-linken såklart, men jeg ville vært forsiktig på nettet framover. Mye lesing i kommentarfelt på youtube og Breaking Bad-nyheter kan føre til at du kommer over spoilers. Kjekt å ha i bakhodet! Det at de sier det er slutten, gjør jo meg også mer trygg at det ikke plutselig blir presset enda flere sesonger ut av dette. Både Breaking Bad og Dexter fortjener en slutt nå, mens de er på topp. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Breaking Bad er tilbake søndag 11. august. http://blogs.amctv.com/breaking-bad/2013/04/final-episodes-premiere-date.php Det var vel egentlig snakk om midten av juli, men det er tydeligvis blitt endret. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Det var vel egentlig snakk om midten av juli, men det er tydeligvis blitt endret. Var det ikke juni? Kan huske at jeg synes det var kult at det skulle komme på bursdagen min, som er 4. juni. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det eneste jeg vet er at Aaron Paul i januar tweeta at premieredatoen ville bli 14. juli. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 De har vel endret fram og tilbake hele tiden. Hadde egentlig ikke forundret meg om de hadde byttet fra august datoen også. For øvrig jævlig kjipt at det er siste sesong. Skulle vart lengre. Beste serien jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ikke såååå lenge igjen nå Gleder meg å se slutten av eventyret! Eller fiaskoen kan man vel kalle det Litt enig at det er kjipt. Men blir dumt hvor lenge de skal holde på med det samme om og om igjen Eller forskjellige versjoner av hvordan de skal screwe up alt! 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg er helt enig. Slutt mens serien fortsatt er på topp. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Som jeg gleeder meeg! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Dette blir bra. Burde nesten se siste sesong/de siste episodene på nytt for å friske opp. Begynner å bli en stund siden sist. 2 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dette blir bra. Burde nesten se siste sesong/de siste episodene på nytt for å friske opp. Begynner å bli en stund siden sist. Har sett igjennom helt til sesong fire nå, anbefalles sikkelig om det er en stund sia du har sett - merket at jeg har glemt en del ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Den endelige posteren for de siste episodene er sluppet. http://serienytt.no/2013/06/husk-hans-navn-ny-poster-sluppet-for-de-siste-episodene-av-breaking-bad/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Jeg håper det avslutter med at Walt havner i fengsel og dør av kreft. Etter å ha gitt formuen sin til familien, selvsagt. Det er i hvert fall den åpenbare slutten. Men kanskje skaperne gjør noe helt annet. Kommer Walt unna med det, blir jeg uansett skuffet. Endret 26. juni 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hele greia med Walt nå er jo egentlig å bli kjent. Han har jo faen en M60 eller noe Han skal gjøre noe morro! Han vil jo ikke at det skal bli kjent at pengene er tjent på bilvasken, han vil at folk skal vite at dete er penger han har tjent til familien sin! Gleder meg! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Tror jeg skal ta et maraton med sesong 1-5 når det er ferdig. Endret 28. juni 2013 av Banksy Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Trodde hele veien det skulle starte igjen midt i juli... ble utrolig skuffet nå når jeg så plakaten der det står at det starter midt i august. Day ruined. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Haha. Aaron Paul (Jesse Pinkman) angående den siste episoden av Breaking Bad: "You guys are gonna sh*t your pants." Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=zLB5WE1_q70 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå