Comma Chameleon Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Haha, fantastisk! Bryan Cranston som Skylar og Aaron Paul som Jane var best synes jeg, haha. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Par måneder gammalt intervju med Vince Gilligan http://www.vice.com/en_uk/read/i-asked-the-creator-of-breaking-bad-about-meth verdt å lese. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 http://www.youtube.com/watch?v=_tyBmUUTfew Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fantastisk! "A gentleman keeps his word, or one has a cap popped in ones arse." Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Sikkert blitt postet før men. 4 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hahaha, jævlig awesome. De ligner skikkelig, jo! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hahaha! En av de beste parodiene. Perfekt kopi av Jesse. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Ferdig med episode 8 nå.. Sesongavsluttning?!? Etter 8!episoder? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) De resterende episodene blir sendt senere i år Endret 13. januar 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Takker! Ja, jeg så at den skulle fortsette da, i juli, men når både sesong 4 og 5 startet i juli, og nå også fortsettelsen av sesong 5, så tydet det litt på "ny sesong", og dette ble da en sesongavsluttning.. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Han som spiller Jessie var faktisk jævlig bra, og nailer den figuren. Walter er mindre bra. Men så er det vanskelig om ikke umulig å finne en annen person på denne planeten som kan spille den rollen med intensitet Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Crawlspace! En av mine favorittepisoder. Kan virkelig føle desperasjonen når Walter finner ut at mesteparten av pengene er borte - penger han trenger for å unnslippe Gus - og det rabler fullstendig for han. http://www.youtube.com/watch?v=cWfK5JyD2bA Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Får frysninger av å se den scenen igjen. Virkelig et eksempel på hvor bra serien er! Bryan Cranston er vanvittig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Så ferdig sesong fire i går. Sesong tre var litt treg synes jeg, men sesong fire? WOW! Og for en avslutning! Gus fremstod hele tiden som en slags robot, nesten som Terminator. Å se han stå å rette på slipset med halve fjeset sprengt bort var sinnssykt kult! Lignet litt på Two-Face Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Sesong 3, treg? Kraftig uenig der jeg, men. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Finnes ikke en treg sesong av Breaking Bad... men det er noen steder et par-tre episoder på rad som har lavere tempo. Sesong 3 & 5 hvis jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Sesong 3, treg? Kraftig uenig der jeg, men. Tja den der episoden i sesong 3 hvor Walter jakter på flua i labben er jo ikke akkurat en episode med krutt i. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Er enig i at den episoden ikke driver handlingen forover, men elsker den uansett. Fantastisk nyansering av Jesse og Walt's turbulente forhold. Men det betyr ikke at sesongen er treg fordi. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Var vel etter den jeg tok en liten "pause". Joda, det skjedde jo en del greier. Men historien med Hank var lite interessant syntes jeg. Mye bedre i Sesong 4. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Lyst på "ny" bil? http://laughingsquid.com/jesses-beat-up-toyota-used-on-breaking-bad-will-be-listed-for-sale/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå