L4r5 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Er fortsatt på sesong 1 i gjenblikket mitt jeg da. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) fikk sett de 6 siste episodene igårkveld og idag, breaking bad holder forsatt koken gitt.. utrolig kjipt å måtte vente helt til neste sommer med å få se mer. Spent på å se hva hank gjør nå i neste episode http://www.youtube.com/watch?v=t808e5BMyI8 syyyykt rå den scenen der Endret 9. september 2012 av Cryflopp 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=OFPUF-r511A&feature=youtu.be 9 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Haha, så fett! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Stilig illustrasjon/video! Mye bra fanbasert materiale som kommer ut, og tyder vel ofte på at folk er lidenskapelig engasjert i serien. Er så lat at jeg ikke orker å google, men hvor mange sesonger er ute på dvd nå? Og finnes noen på Blu-Ray? Har vurdert å vente, for å kjøpe hele samlingen på en gang. Men iom at jeg nå blir å se serien på nytt er det like greit å kjøpe først som sist. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Er så lat at jeg ikke orker å google, men hvor mange sesonger er ute på dvd nå? 4 sesonger er ute på DVD, men vi er på 5. sesong. Endret 11. september 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Takker! Regner meg jeg plukker de opp på neste lønning. Håper de har noe ekstra materiale på de Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Må forresten også nevne at det kun er første og andre sesong som er utgitt i Norge. Tredje og fjerde sesong blir import, og dermed uten norsk tekst. 1 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Sikker på det? Jeg så de solgte sesong 3 og 4 på platekompaniet. Ikke at det beviser at de ikke er importerte, men platekompaniet pleier vel som regel ikke å selge hvis det ikke er norsk tekst? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 PK selger en del import, er som regel merket med et klistremerke. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Eller tar jeg feil? Du tar visst feil der. Jeg har kjøpt import-filmer derfra før. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Javel, da skal jeg ikke kverulere mer på det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kjøper nok lokalt om jeg finner det på platekompaniet. Om jeg først bruker tekst bruker jeg ofte engelsk tekst, da mange oversettelser er regelrett elendige, og mister litt av stemningen/meningen som de prøver å skape i serien. Forøvrig litt morro å se Bryan Cranston i Total Recall på kino. Usikker på om han hadde klart rollen like bra om han ikke hadde gjort Breaking Bad (eller fått rollen i det hele tatt). Håper å se han i mer framover, ikke bare Heisenberg. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Dean Norris var jo med i den originale Total Recall. Han var ikke så veldig lett gjenkjennelig akkurat da. Bryan Cranston har forsåvidt hatt en del småroller opp gjennom, men det blir nok en del større roller på han i fremtiden ja. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Rollen til Cranston i kommende Argo fra Ben Affleck skal vist være en av filmens beste roller. Nå var jo Cranston bra i sin lille del i Drive også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Bare jeg som synes at Eyvind Solås ligner litt på Gus? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nei, men Tom Neville ligner riktignok mye.... 3 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Sikkert nevnt en milliard ganger før, men Cranston er genial i Malcolm in the Middle. Solid sitcom i seg selv, men Cranston tar bare alt til nye høyder. Den mannen fortjener virkelig alt han har fått av oppmerksomhet og skryt etter at BB ble den sensasjonen den har blitt. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 I følge noen så burde ikke Cranston vinne beste mannlige hovedrolle i en drama under årets Emmy førstekommende søndag, på grunn av at han har vunnet prisen for mange år. Jeg er uenig. Ingen andre menn på tv-skjermen i 2011-2012 sesongen slår "Crawl Space"-episoden av Breaking Bad. Forstår også hvorfor Emmy-velgerne elsker Walter White, som flere her tydeligvis også forstår. Jon Hamm (Mad Men) hadde en litt svakere rolle på Mad Men enn tidligere, synes jeg av en personlig oppfatning. Hamm burde ha vunnet i 2011 om det ikke var Kyle Chandlers siste mulighet for Friday Night Lights.Steve Buscemi var mer i nærheten av Cranston i 2011-2012 sesongen enn Hamm, men allikevel litt under. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Min favoritt-tegneserie møter min favoritt-tv-serie. Da må resultatet bli bra: https://clayton-hans...reaking-calvin/ Endret 18. september 2012 av euphoria. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå