Jørgen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det ble jo tydelig for en stund siden at Walt ikke utelukkende er opptatt av pengene lenger. Jeg synes denne episoden var svak til å være BB (6/10). Det var for mye som skjedde, og det gikk unaturlig fort. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg synes den var fantastisk. De scenene hvor Jesse er hjemme hos Walt var noen av de beste i serien etter min mening. Da tenker jeg både på når Walt forteller om Grey Matter og den ekstremt pinlige middagen sammen med Skyler. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Fant episoden kjedelig i det store og hele. Var forutsigbart og for mye "moral". En serie som omhandler folk som har laget mange hundre (tusen) kilo meth tar livet av et lite barn og det opptar hele episoden? Ser på hendelsen som at de tok livet av et vitne for å skjule spor (om det var en voksen mann ville det ikke blitt like mye drama). Og at Todd har glasset så jeg mer på som et anger, et minne om hva han hadde gjort og ikke et trofe. Isolert sett var middagen morsom, men det ga ikke serien noe som helst annen enn en morsom scene. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 forutsigbar? Hvordan da? Jeg så ikke din post som profeterte denne episoden forrige uke. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Synes episoden var ganske kul! Merker at det begynner å hope seg opp en del nå. Middagen var en ganske legendarisk scene, synes jeg. Misliker Skyler sterkt slik som jeg alltid har gjort, men skjønner bittelitt av whininga hennes, nå som Walt begynner å bli halvgæren. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 forutsigbar? Hvordan da? Jeg så ikke din post som profeterte denne episoden forrige uke. Forutsigbar som i at dette og dette kom til å skje de neste scenene.Ikke som i at neste uke kommer ditt og datt til å skje. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jarik Skrevet 21. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=P2qtWelWw-o&feature=player_embedded 15 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Jeg lo alt for mye, herregud så fantastisk! Endret 21. august 2012 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Var det forresten noen som fikk med seg hvilken låt Walt plystret? Lily of the valley Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Nå som vi snart er halveis i sesongen, noen tanker om hva introen til årets sesong kan handle om? Walt med falsk navn fyller 52 (så egentlig 1 år fram i tid, men med falsk id trenger jo ikke det å bety noe) og feirer med å kjøpe seg våpen med stor V. Skjegg og hår har han også fått så litt fram i tid er det uansett. Min tanke er at han er på flukt, og at han derfor har levd i New Hampshire. Men mer enn det har jeg ingen aning om. Så forresten de 2-3 første episodene i sesong 1 her om dagen. Veldig stor forskjell i personen Walt der og sånn han er nå. Virker som alt av følelser er helt borte nå. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg synes denne episoden var svak til å være BB (6/10). Men ganske sterk til å være episode 6 av 8? Evt 16... Sesong 5 er todelt. 8 episoder nå. De 8 siste kommer på nyåret. Frempeket i S05E01 finner antagelig sted i siste episode (16). Ligger ikke an til happy ending nå... Når det gjelder den siste planen til Walt, kan det være at Phoenix-banden får methylamine-tønnene fra lageret. Isåfall blir DEA ledet til feil lab, og Walt kan ha fått en ny stor trussel mot seg og sin familie, som også kan være "cliffhanger" etter episode 8. Det henger godt sammen med oppbygningen hittil i sesong 5, der det har vært stort fokus på familiens sikkerhet og trusler utenfra. Blir ikke forundret om det skjer noe med et av White-barna når vi nærmer oss den endelige finalen. Eller at han mister hele familien, men sitter igjen med penger og et imperium, som er den rake motsetningen til utgangspunktet for at han begynte å koke meth. 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nå aner jeg ikke om du bare forsøkte å være morsom, men jeg mente det som at episoden var en 6'er på en skala fra 1-10. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ok, den catcha jeg ikke . Er forøvrig enig at det ikke var blant de beste episodene, men langt fra like ille som bl.a. fluejakten for noen sesonger siden. Og generelt synes jeg S05 ikke er på samme nivå som S04, men det kan endre seg nå som forutsetningene for innspurten blir satt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Off topic er fjernet fra tråden. Reaksjoner på moderering gjøres ikke i tråden. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Haha, ikke like bra som de over, men elsker de parodiene edit: Sikkert vært lagt inn her før, but still http://www.youtube.com/watch?v=-6v-ApehVbc Endret 24. august 2012 av uTukt 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dørslag Skrevet 24. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. august 2012 Siden vi er allerede inne på å poste Breaking Bad-videoer. http://www.youtube.com/watch?v=WsqdmqRgrIc 21 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hahahha, den var kul jo. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Haha, den var skikkelig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå