Cine Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Episoden i går var sinnsyk. Jeg kan ikke tro at Walt ikke gjorde noe for å redde Jane, herregud! Du vet at han lett kunne lagt henne over på siden igjen, tatt Heimlich, CPR, hva som helst, men besluttet å la være. Jeg synes så synd på Jesse, som må våkne opp til det synet. Enten skremmer det han straight, eller så går han rett over kanten... Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Cranston er en fantastisk skuespiller. 1 Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 En av de best regissert seriene på lenge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Oioioioi, sesongavslutningen (S2) var jo bare helt syyyk! :-) Må si at det lynte iskaldt nedover ryggen på en flygelederaspirant som meg i siste scenen. IIIK! Gleder meg til sesong 3! /TH Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Husk at sesong 3 starter 21 mars i statene nå. Mye bra av kvalitetserier som starter rundt den tiden, blant annet ny serie av folkene bak The Wire. Virker som om serien endelig kommer på dvd i Norge. S1 har release snart. AMC har begynt å vise et par små promoer for sesong 3: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sweet, gleder meg sinnsykt. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kom over dette ikke lenge igjen nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Sesong 3 starter i natt Er vel ute om et par timer. Endret 22. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Spanandes. Jessie har akseptert at han er en bad guy og to mexikanske hitmen er på vei. Dette kan bli bra. Regner forresten med at han tar i mot tilbudet fra han negeren. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Sett kanskje et par episoder av første sesongen faktisk, men det var lenge siden og jeg tror jeg husker at jeg synes det var helt OK. Er andre sesong opptur og mye bedre eller synker kvaliteten eller hva? Endret 23. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Serien er jevnt kanonbra gjennom begge to sesongene. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Dagens episode var awesome! Pollos! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Spoiler spørsmål. Vet ikke om det er noe som har biltt besvar, kansje jeg ikke følger med, eller så er det noe som vi får svar på i kommende episoder. Hvorfor dro de to meksikanerne og satte i fra seg bilen og drepte alle som ville flykte inn til usa? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 beste serie jeg har sett noen sinne. venter i spenning på episoden som kommer om noen timer Lenke til kommentar
odetu Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Sånn rundt klokken 3 i natt etter tidspunktene på tidligere utgivelser *sukk* Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Altfor mye suspense i denne serien Da jeg så den første og andre serien, var de begge allerede utgitt. Da måtte jeg ikke vente en uke mellom episoder og glemme ting Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Skyler er så sykt irriterende. En dritkjedelig karakter som irriterer meg hvert eneste sekund hun er på skjermen. Heldigvis er resten av serien rå og Cranston som Walter White er helt fantastisk. Synd at man må pine seg gjennom lange irriterende sekvenser med møkka-Skyler. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hva sa Skyler på slutten i siste episode? 'I fucked Ted'? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skyler er så sykt irriterende. En dritkjedelig karakter som irriterer meg hvert eneste sekund hun er på skjermen. Heldigvis er resten av serien rå og Cranston som Walter White er helt fantastisk. Synd at man må pine seg gjennom lange irriterende sekvenser med møkka-Skyler. Helt enig. Skjønner ikke hvorfor tv-serier må ha med krakilske kvinnfolk hele tiden. I virkeligheten hadde vel Skyler gått rundt med dollartegn i øynene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå