Lumpness Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Forbanna paranoide Gus ! Been in the game to long Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tror neste episode kommer til å bly syk! Lenke til kommentar
torturi Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så en blå stasjonsvogn idag, volvo. Helt lik som i serien. Tenkte umiddelbart på Gus da Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skjønte ikke helt hvordan Gus plutselig luktet lunta... Tror det har noe med Jesse å gjøre. Måten han er på, og nekter å forlate sykehuset. Planen til Gus funka heller ikke. Han må ha ant at Jesse er på lag med Walt nå. Bilbombe er ca eneste måte å drepe Gus på i den situasjonen. Han vet jo at Walt har villet drepe han lenge, pga den giften osv. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Om Walt hadde sittet der med en lyddempa sniper istedet for en walkie talkie så hadde nok Gus vært historie Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er litt vanskeligere for Walt å få tak i en sniper rifle på så kort tid, fremfor en bombe som han kan lage selv ettersom han tross alt er et kjeni. Dessuten, selv med lyddemper så er en så kraftig rifle ekstremt høylytt, lyddemperen gjør bare så skytteren ikke får tinnitus. Hilsen Torleif 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Og en bombe er ikke høylytt ? Han kunne lett fiksa seg en sniper og skutt Gus i det han lente seg over kanten og speida der. Ser ikke for meg at et slikt våpen er noe hokus pokus og oppdrive i usa. Men når det er sagt, så hadde det jo aldri vært noe neste episode om Gus ble skutt i den som gikk nå sist Gleder meg til siste episode Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fler sesonger? Tror snart det er på tide å ende serien. Det bør i hvertfall ikke bli spilt inn nye skuespillere. Hadde nesten håpet at serien endte i neste episode. Men hvem tror folket at vinner til slutt? Jeg holder en knapp på Gus. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Han vinner kansje denne sesongen , men ikke neste Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Må regne med at Gus overvåket Walter og tror nok de ville merket det om han kontaktet våpendealere. I tillegg så kunne han jo umulig forutse at Gus ville stelle seg på kanten og speide utover. Og jeg regner med at Walter ikke har noe erfaring med snipere. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jammen det er TV, snipere kan alle bruke... 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Og en bombe er ikke høylytt ? Han kunne lett fiksa seg en sniper og skutt Gus i det han lente seg over kanten og speida der. Ser ikke for meg at et slikt våpen er noe hokus pokus og oppdrive i usa. Men når det er sagt, så hadde det jo aldri vært noe neste episode om Gus ble skutt i den som gikk nå sist Gleder meg til siste episode Joda, bomber bråker mye, men bomben bråker der den sprenger mens sniperen fra der Walt hadde vært. Pluss alt det de andre sa. Hilsen Torleif Endret 6. oktober 2011 av Torleif. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jammen det er TV, snipere kan alle bruke... Godt poeng, egentlig. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ekstremt bra episode. Håper dog på å se Mike i sesong avslutningen. Med han rundt Gus, ville det mest sannsynelig være enda vanskeligere å komme nær Gus. Mener også at Mike av og til sjekker bilen til Gus. Og angående pengene til Walt. Han har vel fortsatt den carwashen til 800 000 dollar? Kunne vel bare fått Saul til å selge den for noe underpris? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tviler på at man får den solgt på null-komma-niks, sånn hvis de skulle fordufte innen 24h f.eks. Kanskje Walt får lånt litt cash fra Jesse 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Mike blir nok forbanna når han finner ut at Gus ville drepe ein unge, så han hjelper nok Walt og Jesse. Jepp!! Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Mike blir nok forbanna når han finner ut at Gus ville drepe ein unge, så han hjelper nok Walt og Jesse. Jepp!! Mike sto og så på når kollegaen ble drept av Gus, ser ikke helt at han skal "bytte side" på noe tidspunkt. Hva jeg tror om neste episode: Jeg tror Walt forgiftet Brock for å få Jesse med på å drepe Gus. Huell byttet ut sigarettpakken da han kroppsvisiterte Jesse, og Saul besøker Brock og moren iblant, noe som gir en god mulighet til å få i han litt gift. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kan hende, men tror ikke det er Walt. Jesse har jo han duden på laben hengende over seg 24/7, han kunne jo lett ha snappa siggen på null komma niks. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har en liten tro på at Walt kan ha gjort det, han er jo desperat. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Dette ble postet på reddit Endret 7. oktober 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå