Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke helt hvordan Gus plutselig luktet lunta...

Tror det har noe med Jesse å gjøre. Måten han er på, og nekter å forlate sykehuset.

Planen til Gus funka heller ikke. Han må ha ant at Jesse er på lag med Walt nå. Bilbombe er ca eneste måte å drepe Gus på i den situasjonen. Han vet jo at Walt har villet drepe han lenge, pga den giften osv.

Lenke til kommentar

Det er litt vanskeligere for Walt å få tak i en sniper rifle på så kort tid, fremfor en bombe som han kan lage selv ettersom han tross alt er et kjeni. Dessuten, selv med lyddemper så er en så kraftig rifle ekstremt høylytt, lyddemperen gjør bare så skytteren ikke får tinnitus.

Hilsen Torleif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og en bombe er ikke høylytt ? :) Han kunne lett fiksa seg en sniper og skutt Gus i det han lente seg over kanten og speida der. Ser ikke for meg at et slikt våpen er noe hokus pokus og oppdrive i usa.

Men når det er sagt, så hadde det jo aldri vært noe neste episode om Gus ble skutt i den som gikk nå sist :)

Gleder meg til siste episode

Lenke til kommentar

Fler sesonger? Tror snart det er på tide å ende serien. Det bør i hvertfall ikke bli spilt inn nye skuespillere. Hadde nesten håpet at serien endte i neste episode.

Men hvem tror folket at vinner til slutt? Jeg holder en knapp på Gus.

Lenke til kommentar

Må regne med at Gus overvåket Walter og tror nok de ville merket det om han kontaktet våpendealere. I tillegg så kunne han jo umulig forutse at Gus ville stelle seg på kanten og speide utover. Og jeg regner med at Walter ikke har noe erfaring med snipere.

Lenke til kommentar

Og en bombe er ikke høylytt ? :) Han kunne lett fiksa seg en sniper og skutt Gus i det han lente seg over kanten og speida der. Ser ikke for meg at et slikt våpen er noe hokus pokus og oppdrive i usa.

Men når det er sagt, så hadde det jo aldri vært noe neste episode om Gus ble skutt i den som gikk nå sist :)

Gleder meg til siste episode

Joda, bomber bråker mye, men bomben bråker der den sprenger mens sniperen fra der Walt hadde vært. Pluss alt det de andre sa.

Hilsen Torleif

Endret av Torleif.
Lenke til kommentar

Ekstremt bra episode. Håper dog på å se Mike i sesong avslutningen. Med han rundt Gus, ville det mest sannsynelig være enda vanskeligere å komme nær Gus. Mener også at Mike av og til sjekker bilen til Gus.

Og angående pengene til Walt. Han har vel fortsatt den carwashen til 800 000 dollar? Kunne vel bare fått Saul til å selge den for noe underpris?

Lenke til kommentar

Mike blir nok forbanna når han finner ut at Gus ville drepe ein unge, så han hjelper nok Walt og Jesse. Jepp!!

Mike sto og så på når kollegaen ble drept av Gus, ser ikke helt at han skal "bytte side" på noe tidspunkt.

Hva jeg tror om neste episode:

Jeg tror Walt forgiftet Brock for å få Jesse med på å drepe Gus. Huell byttet ut sigarettpakken da han kroppsvisiterte Jesse, og Saul besøker Brock og moren iblant, noe som gir en god mulighet til å få i han litt gift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...