cowboy bob Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Funfact: Faktafeil i dagens Breaking Bad. Rage har ikke noe støtte for pistol til noen konsoll eller til PC. Spillet er heller ikke lansert. Vet, unødvendig å tilføye. Men uansett, nok en god episode av serien i dag. So what, Jesse er gangsta og kan kjøpe det han vil!! Reagerte på det jeg og, måtte pause episoden for å finne ut av det Ellers var det en helt krazy slutt på episoden, gleder meg som faen til neste uke nå! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det er Sony som produserer Breaking Bad og de har forbudt produktplasseringer fra apple. Da er det morsommere å komme opp med nye konsepter. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så litt snacks for serienerdene: Referanse til Lost i forrige episode. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så litt snacks for serienerdene: Referanse til Lost i forrige episode. LOL, seriøst det fikk jeg ikke med meg i det hele tatt. Dessuten så egentlig RAGE ganske...meeh ut fra de bildene som ble vist. Kunne ha vært en ræva avspillingsmaskin eller no men..jau.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Skuffende at jeg ikke fikk med meg tallene. Synes det var en bra episode, og spesielt slutten elsket jeg. Hank har virkelig begynt å nærme seg Gus, i tillegg går det virkelig mot Gus vs kartellet. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hellz yeah! Breaking Bad overgår seg selv hver eneste uke. Vince Gilligan er et geni i måten han har lagt opp denne serien. Han vet at de beste omelettene gjerne ligger en time i panna og godgjør seg. Hank, Walt, Jesse og Gus. Jeg heier på alle, men som vi vet er gullmedalje til samtlige en umulighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette må jeg starte å se på. Hvordan er sesong 1? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette må jeg starte å se på. Hvordan er sesong 1? Sesong 1 er fantastisk, hele serien er fantastisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skal få mamma til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 "So.. what if this is like math? Or algebra? You add a plus douchebag to a minus douchebag and you get like cero douchebags". Jesse 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Likte det at vi fikk ikke bare en god episode, men en episode som var sentrert rundt Gus. Jeg elsker det med serier i serier som har et ensemble av skuespillere/karakterer at enkelte episoder kan være sentrert rundt en enkelt person. Jeg likte dette veldig godt med Lost, som gjerne ga oss innsikt i hvordan personen gjør ditt og datt, og hvorfor han er slik datt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 At ikke jeg bare tar en tattovering av et hjerte og logoene til AMC og HBO... Begge leverer jo konge-serier gang på gang. Dagens episode var et ekstremt godt eksempel på hvorfor jeg elsker denne serien. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fortiden til Gus viste at han på mange måter hadde det samme forholdet til sin tidligere kompis som det Walt og Jesse har utviklet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Måtte se den to ganger, var så utrolig bra. Fantastisk episode. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nå blir det spennende og se hva som skjer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Suveren episode. Digger flashbackene. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flashbackene var helt fantastiske. Elsket når han karen skjøt vennen til Gus. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det som virkelig løfter denne serien er mangelen på sjangermessige klisjeer. Scenen med Gus i heisen var briljant. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fra 04:08 og utover i siste episoden kan dere høre bakgrunnsmusikken kutte helt av når de prater. I scener med mye dialog og pauser så høres det godt. lagt merke til dette i noen andre serier/filmer dere ? veldig plagsomt når man først begynner å høre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå