iamzim Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei. Får stryk i 3-4 fag tror jeg, og har karakter 4 i resten. Og har stort fravær. 1. termin strøk jeg i 3 fag. Nå sier de at jeg kanskje ikke får vitnemål. Betyr dette at jeg må gå 2. vgs om igjen? Eller kan jeg gå 3. og ta fagene jeg ikke fikk karakter i som privatist evt. sommergreie? Skal snakke med rådgiver, men vil vite litt på forhånd. Har jeg enda sjangs til å gripe tak og få fullført? Sliter med ADD/ADHD... Hjelp Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg mener du kan ta et skoleår over 2 år hvis du har ADHD/konsentrasjonsproblemer. Snakk med rådgiveren. Kanskje du er for seint ute ... Veit ikke. Lykke til! Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er også litt redd, kan stryke i Gym, + Naturfag og matte, men jeg er sikker på at jeg kan klare gymmen, men jeg tenker også på og melde meg på sommerskole. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Etter det jeg har hørt er det slik at man må ta året om igjen hvis man stryker i 3 fag eller mer. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du kan ta fagene som privatist. Men du bør forte deg å sjekke dette nærmere ut fordi det er frister. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Han får ikke tatt de som privatist dette semesteret, fristen var januar, begynnelsen av februar, avhengig av fylke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå