Sk!ppy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei. Har en inc.php fil, som inkluderer alle lib filene mine, og func filene mine. men ser ikke noe feil her? <?php /////////////// LIB include("lib/mysql.inc.php"); include("lib/var.inc.php"); /////////////// FUNC include("func/quote_smart.func.php"); include("func/rank.func.php"); include("func/pwd.func.php"); // doublesalt($passord, $brukernavn); $var = new var; $mysql_connect = new mysql_connect; $mysql_connect ->connect(); $class_rank = new rank; // $class_rank->rank($id); // $class_rank->rank_check($id); ?> Feilkoden er altså: Parse error: parse error' date=' expecting `T_STRING' or `T_VARIABLE' or `'$'' in C:\xampp\htdocs\prosjekt\inc.php on line 13 [/code'] Takk på forhånd! Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 $var = "new var"; Prøv det;) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Oja, Glemte å si at jeg koder OOP, <?php class var { var t; var dato; public __construct() { $this -> t = time(); $this -> dato = date("Y-m-d H:i:s",$t); } } ?> så altså, $var = new var; skal liksom kalle til class'en "var" Endret 19. mars 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
OIS Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er en skikkelig nybegynner feil dette. Sjekk denne listen over ord du ikke bør kalle klassene dine. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Oja.. Litt flaut.. Har egentlig kodet ganske lenge Endret 19. mars 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå