Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Diverse spørsmål om mannlig kjønnsorgan

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Sauen_*

Hei, jeg er en gutt som lurer på en del små ting..

1, Huden rett under hodet(på siden med strengen) er sår, kan ikke runke eller ta der før det gjør vondt. hva er dette? og hvordan bli vitt det.

2, skal strengen alltid være der? eller ryker den og blir borte når man er voksen?

3, hva er normal lengde og omkrets når man er 15-16 ?(si gjeren din størelse eller mål opp etter skjermen: --------- osv.)?

4, Jeg synes ballene er på størelse med druer, er det normalt?

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Runka for mye så den har blitt sår? Gå til legen om det ikke blir bedre på noen dager.

2. Den ryker etterhvert.

3. En gjenomsnittelig penis er mellom 10-18 cm det er ikkeno fasitsvar på hvor lang den skal være i forhold til alderen

4. Det er helt normalt.

Lenke til kommentar

Tråden er ryddet for en stor mengde off-topic. Samtidig minner jeg om at gjestekonto kun kan benyttes når man poster sensitiv informasjon og at misbruk kan medføre IP-ban.

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar

Jeg ble litt paff her et øyeblikk, har enda ikke sett en pikk i levende livet uten streng, så det hørtes rart ut at det er meningen at den skal ryke. Og ikke at jeg kan sette meg helt inn i det, men det høres da grådig vondt ut :S

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

jeg skal love dere at hvis den ryker, så svir det og blør veldig kraftig. Var en gang jeg hadde sex med en vennine, plutselig begynnte pikken å svi som faen og blø. Jeg løp alt jeg kunne inn på dass og skreik som bare det :p men strenger vokser tilbake.

Lenke til kommentar
Tråden er ryddet for en stor mengde off-topic. Samtidig minner jeg om at gjestekonto kun kan benyttes når man poster sensitiv informasjon og at misbruk kan medføre IP-ban.

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

De av dere som ikke så dette, kan vente seg en advarsel i posten. 10-ish innlegg slettet.

Send meg en pm om det er noe, ikke skriv i tråden.

Tråden er forøvrig feilpostet, og flyttes til helseforumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...