Gjest Guest_Sauen_* Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hei, jeg er en gutt som lurer på en del små ting.. 1, Huden rett under hodet(på siden med strengen) er sår, kan ikke runke eller ta der før det gjør vondt. hva er dette? og hvordan bli vitt det. 2, skal strengen alltid være der? eller ryker den og blir borte når man er voksen? 3, hva er normal lengde og omkrets når man er 15-16 ?(si gjeren din størelse eller mål opp etter skjermen: --------- osv.)? 4, Jeg synes ballene er på størelse med druer, er det normalt? Endret 19. mars 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 1. Runka for mye så den har blitt sår? Gå til legen om det ikke blir bedre på noen dager. 2. Den ryker etterhvert. 3. En gjenomsnittelig penis er mellom 10-18 cm det er ikkeno fasitsvar på hvor lang den skal være i forhold til alderen 4. Det er helt normalt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 2. Den ryker etterhvert. Så den skal ryke uansett lissom? når pleier det og skje i såfall? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Den ryker en gang ja. Er heller ingen fasitsvar på når den ryker. Gir vel etter etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sauen_* Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Min fikk sånt "kutt" i seg!? sånn at den nesten ryk? hva var greia med det? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Den har vel starta å gi etter da. Er ingenring å bekymre seg over Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ryker etterhvert? Har jeg aldri hørt før. Kilde? Omkretsen min er på 14 cm og lengde 17-18 cm. Jeg er 15 år. Ballene mine er også som druer. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Siden når skal strengen ryke? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er ikke vanlig at strengen ryker, men heller ingen krise om den gjør det... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Siden når skal strengen ryke? Hvis du søker på google så kan du lese at det ikke er så uvanlig at den ryker. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sa ikke at det ikke er uvanlig, fordi jeg vet den kan ryke, men slik jeg har skjønt er at den skal gro sammen igjen og ikke forbli ryki. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tråden er ryddet for en stor mengde off-topic. Samtidig minner jeg om at gjestekonto kun kan benyttes når man poster sensitiv informasjon og at misbruk kan medføre IP-ban. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) What? Frenulum skal da ikke ryke, det må være utrolig smertefullt og gjenhengende hudrester på penis kan ikke være behagelig Endret 20. mars 2009 av Demantios Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nei, strengen skal ikke ryke. Det var en i gjengen vår den gangen som opplevde dette. Etter hans beskrivelser så var det en ekstremt smertefull og ikke minst blodig opplevelse! Lenke til kommentar
Capria Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg ble litt paff her et øyeblikk, har enda ikke sett en pikk i levende livet uten streng, så det hørtes rart ut at det er meningen at den skal ryke. Og ikke at jeg kan sette meg helt inn i det, men det høres da grådig vondt ut :S Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tviler veldig på at den skal ryke!:S Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 jeg skal love dere at hvis den ryker, så svir det og blør veldig kraftig. Var en gang jeg hadde sex med en vennine, plutselig begynnte pikken å svi som faen og blø. Jeg løp alt jeg kunne inn på dass og skreik som bare det men strenger vokser tilbake. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tråden er ryddet for en stor mengde off-topic. Samtidig minner jeg om at gjestekonto kun kan benyttes når man poster sensitiv informasjon og at misbruk kan medføre IP-ban. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) De av dere som ikke så dette, kan vente seg en advarsel i posten. 10-ish innlegg slettet. Send meg en pm om det er noe, ikke skriv i tråden. Tråden er forøvrig feilpostet, og flyttes til helseforumet. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Baller på størrelse med druer kan vel trygt sies å verken være særlig utbredt eller bra. Hvordan er det med spermproduksjonen? Du klarer å presse ut noen dråper med edelsaft? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Et par poster som ikke var relevant til trådens tema er blitt splittet ut her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1106044 (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå