M.H Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei! Skal kjøpe en ny LCD-tv. Har for såvidt bestemt meg for hvilken modell og hvilken størrelse og alt det der, men mitt spørsmål gjelder frakten. Sikkert et ganske tåpelig og lite spørsmål, men jeg prøvde å søke i forumet og litt ellers uten å finne noe greit svar. Spørsmålet gjelder altså frakten av TVen. Det jeg lurer på er rett og slett om den kan ligge mens den fraktes? Jeg har en vanlig personbil med nedfellbare bakseter og vil da ikke ha noen problem med å frakte den med min bil. Eller må dem stå oppreist? Om den må stå, vil jeg naturligvis ikke få plass til den i bilen. Jeg bor en og en halv times kjøring unna nærmeste forhandler, og tenkte det kunne være greit å vite om jeg får med meg tven hjem. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 LCD kan fint ligge det er plasma som skal fraktes stående.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Den er nok så godt pakket inn så det er nok ingen fare hvordan den ligger. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Takk for svar! Vil mene å ha hørt noe om at LCD ikke kunne ligge, men jeg husket nok feil. Det var sikkert plasma jeg tenkte på da. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Den er nok så godt pakket inn så det er nok ingen fare hvordan den ligger. Ingen særlig lur teori å følge dersom det gjelder plasma, min gode mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå