Slasken92 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg lurer på hvorfor man sier at man trenger statisk muskelstyrke i disse idrettene: Klatring, bryting, skyting, alpint... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Klatring - Krever stor statisk styrke i hånden å henge fra en tynn kant. Alpint - Denne er det rart du må spørre om...sett deg i hockey eller sett deg opp etter en vegg med knærne i 90 grader, så merker du det. Skyting - Stødige hender og kroppsholdning. Bryting - Holde grep ol. Lenke til kommentar
Slasken92 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Klatring - Krever stor statisk styrke i hånden å henge fra en tynn kant. Alpint - Denne er det rart du må spørre om...sett deg i hockey eller sett deg opp etter en vegg med knærne i 90 grader, så merker du det. Skyting - Stødige hender og kroppsholdning. Bryting - Holde grep ol. Takk, Ekko. Angående alpint så spør jeg fordi jeg lurer på om andre vet noe mer enn meg eller fordi jeg lurer på hva andre mener. Det er jo selfølgelig enkelte ting jeg klarer å tenke meg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå