opijo Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg tok noen research på google.. Og her er hva jeg har funnet om 2012.. Det var Maya-indianerne i Mellom-Amerika som lanserte endetidsprofetien i forbindelse med Jaguarens tidsalder. Etter mayaenes tidsregning lever vi i Femte Sol, den femte tidsalderen etter skapelsen. Denne tidsalderen startet i år 3114 f.Kr i og med Venus' fødsel. Endetiden for Femte Sol er 21. Desember 2012. Så hva tror dere? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Neeeei, ikke enda en 2012-tråd? Søk på dette forumet etter 2012, så ser du hva vi mener ... Moderator: Steng denne tråden, nå er det nok sånne tråder som dette. Lenke til kommentar
>NightHawk< Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Skjønner hva du mener, men det opptar mange mennesker SeaLion. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Vel , Jeg tror faktisk på at det kommer til å skje noe 2012 , sjekk her : Mayan and I Ching prediction har den samme datoen på doomsday.. 21 des - 2012 Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva har dette med teknologi og vitenskap å gjøre? Det var selvfølgelig et retorisk spørsmål og svaret er: Ingenting! Denne tråden hører hjemme i overtro og konspirasjons delen av forumet! (Noe som burde vært opprettet sånn at vi slipper dette tullet heletiden i denne delen av forumet Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er alt ein god del trådar relatert til dette. Hugs å bruke søkjemotoren før dykk postar nye trådar. Her er det fleire trådar å velje mellom: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...p;highlite=2012 Eit unødvendig innlegg som retta seg mot personar er og fjerna. Denne tråden blir stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg