mathiashel Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Heisann. Skrudde nettop på laptopen min da jeg kom hjem fra skolen, men skjermen er helt svart, selv om maskinen starter og windowslydene kommer. Den funket fint i går kveld og har bare stått plugget i ladern i ventemodus over natten. Når jeg starter den kommer Dell bildet opp i et nanosekund før det forsvinner og alt blir svart.. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
KeikoPunisher Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 nå har ikke jeg noe særlig peiling akuratt, men kan det være at du har trykka "fn+f4" med et uhell? altså den knappen ved siden av windows tasten og f4, da blir i allefall skjermen svart for meg, for å få det vekk igjen er det jo bare seff å trykke "fn+f4" igjen Lenke til kommentar
mathiashel Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Nei, det hjalp ikke det altså. det kan nesten virke som om den tror at skjermen er lagt ned:P Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Det kan vere 2 ting 1. Skjermen er øydelagt 2. Knappen som bli trykk inn når skjermen er nede har "låst" seg fast. Anbefale at du ringer Supporten. Har du Dell pc? Så ringe du supporten og dei vill hjelpe deg med glede. Lykke til Endret 19. mars 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
janingar Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har du prøvd å koble til en ekstern skjerm og fått opp bilde der? Hvor gammel er PC'en din. Som KeikoPunisher sa så kan man trykke fn + F4, det skal være knappen for å skifte mellom skjermen til laptopen og ekstern skjerm? I såfall så ta en titt på F8-knappen. Har den skrevet "CRT/LCD" på seg med blå skrift? Alle nyere Dell-laptoper bruker fn+F8 for å skifte mellom ekstern og laptop-skjerm. Bruker Dell selv, og har drevet med en del support på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå