Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Flott, jeg har alltid blitt fortalt det der siden jeg konstant brukte lue / hatt i flere år, sov til og med med det på til tider, og da jeg begynte å miste håret for et par år siden, ble jeg livredd for at det hadde noe med det å gjøre Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Kjøp en pyjamasbukse fra Moods of Norway og bruk nattluen som følger med. Hvis du tør å skille deg ut fra mengden er det i hvert fall et alternativ. Er det bare jeg som ikke skjønner hypen rundt Moods of Norway? Hva er det med disse gresselige fargetrykkene som er så bra, rent bortsett fra at det er annerledes? Er vel litt off topic her, men likevel. Endret 27. mars 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har Moods of Norway en hype også nå? Føler de blir slaktet av de aller aller fleste. On Topic: Kjøper du den lua til MoN og bruker den UTE så kan jeg tenke meg du hadde fått en god del humoristiske blikk i din retning. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så et TV-program om dem i går, lansering i USA, egen butikk i LA, masse skryt og interesse både fra her og fra der... men ok, mulig folk her inne (og der ute) generelt er mer negative enn det inntrykket jeg har fått av en bedrift som er i ferd med å ta av skikkelig internasjonalt. Men ja, on topic, hva med en sånn gemlis-hatt, er ikke femtitallsstilen skikkelig in nå? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sixpence er fett om du har stilen til det. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hva med en Hijab? Det er in for tiden. Hahahaha, ahh.. made my day! Off, jeg har enkel humor xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå