sisk2105 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg er på jakt etter et hodeplagg jeg kan bruke på sommeren. Jeg er gutt 16. år Ikke lue, ikke caps og ikke bånd (det gjør ikke om det er en liten skygge på hodeplagget, men ikke flatcaps) Tenker å bruke dette plagget til fritd Takker for svar Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hatt du skulle ha? Endret 19. mars 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Eller hvis du føler deg i det morsomme hjørnet: Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Kjøp en pyjamasbukse fra Moods of Norway og bruk nattluen som følger med. Hvis du tør å skille deg ut fra mengden er det i hvert fall et alternativ. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, hvis det å se ut som en klovn er målet, for all del. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, for hvis han tør å skille seg ut ville jo det vært utrolig dumt. La oss alle gå rundt med WESC-gensre og Bjørn Borg-boksere så vi ikke skiller oss ut! Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 La oss skille oss ut kun for å skille oss ut! Ingen dypere tanker rundt det avvikende klesplagget, we're kicking it deviant-style. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) We're kicking it hold kjeft-style! Der er da virkelig ikke så mange andre hodeplagg enn det folk allerede har nevnt over her, med tanke på de du allerede har ekskludert. Ps. Man går vel ikke med hodeplagg om sommeren? Burtsett fra, naturligvis, caps når man ikke skal få solen i øynene, etc. Endret 19. mars 2009 av Loev Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hva med en Hijab? Det er in for tiden. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Hvorfor bruke hodeplagg om sommeren? Er det ikke slik at det hemmer hårveksten ved konstakt bruke av hodeplagg? Hodebunnen får ikke akkurat få mye luft. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Har hørt det fremmer skallethet, men det er kanskje en myte.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Har hørt det fremmer skallethet, men det er kanskje en myte.. Det høres jo litt logisk ut hvis hodebunnen ikke får luft og er inne i en klam lue heletiden. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg er på jakt etter et hodeplagg jeg kan bruke på sommeren. Jeg er gutt 16. år Ikke lue, ikke caps og ikke bånd (det gjør ikke om det er en liten skygge på hodeplagget, men ikke flatcaps) Tenker å bruke dette plagget til fritd Takker for svar Denne er litt kul, egentlig vinterplagg men er jo luftig på toppen Pannebånd med brem. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, for hvis han tør å skille seg ut ville jo det vært utrolig dumt. La oss alle gå rundt med WESC-gensre og Bjørn Borg-boksere så vi ikke skiller oss ut! Det er forskjell på det og ha sin egen stil, enn å se ut som en idiot på trass. Lenke til kommentar
Purada Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, for hvis han tør å skille seg ut ville jo det vært utrolig dumt. La oss alle gå rundt med WESC-gensre og Bjørn Borg-boksere så vi ikke skiller oss ut! Det er forskjell på det og ha sin egen stil, enn å se ut som en idiot på trass. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Hvorfor bruke hodeplagg om sommeren? Er det ikke slik at det hemmer hårveksten ved konstakt bruke av hodeplagg? Hodebunnen får ikke akkurat få mye luft. Har hørt det fremmer skallethet, men det er kanskje en myte.. Det ikke noe problem å bruke hodeplagg konstant. Det fører ikke til mindre hårvekst eller at man fortere mister håret. Jeg liker bare å bruke hodeplagg fordi det er behagelig i mine øyner og på mitt hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå