B0P Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Well, fikk mitt splitter nye gamle GF3 Ti200 fra newegg.com mindre enn 2 dager etter at jeg bestilte det, så det kan man ikke klage på. Nå viser det seg at a) hovedkortet mitt støtter bare opp til 2x AGP (yay) og B) av en eller annen grunn så kjører det bare 1x AGP, mens min gamle Vanta kjørte 2x. Er det noen måte en kan justere AGP hastigheten? Klager ikke, selv på 1x AGP så er dette kortet en 10-12 ganger raskere enn Vanta'et var på 2x, men ville jo vært kjekt å ta ut det lille som er av ressurser på denne maskinen. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Agp-modus kan du vel justere i bios og muligens i driveren. Sjekk skjermegenskapene og "avansert". Lenke til kommentar
B0P Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Ikke noe med AGP modus i BIOS (dette er en gammel maskin, kun AGP 1 & 2), og kan ikke se at det er noen setting for dette i driver settingene (eller for den saks skyld, noe sted i display property'ene). Takker for forslaget tho Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Har du nyeste driver da? Kanskje det må til med en biosupdate? Edit: Du kan jo laste ned Power Strip og se om du kan justere agp-modus med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå