RattleBattle Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 "NCSA lanserer first alfaversjon av nettleseren Mosaic for X." Put some juleøl in the tønn? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Husker selv i 1998, da vi fikk en IBM stasjonær pc, men 128MB ram, 32MB grafikk, 7,69 GB HDD...og hele 2 USB utganger...! Jeg var stolt, for da hadde jeg den kraftigste pc-en i klassen, og var den enesten...fikk internett i 1999, og det var spennende...! Vi hadde hele 23 Kbit internett...! Husker jeg måtte spørre pappa om å få lov bare for å få skru på maskinen og spille kabal... Pr. dags dato sitter jeg med 2 stasjonære og en bærbar koblet opp mot hverandre, både hjemme og borte, 20 Mbit hjemme...felles skriver, og bruker internett/pc til alt mulig i huset... World change... Lenke til kommentar
nefarian Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 internet ble oppfunnet sammtidig som jeg ble født! that's cool! tror d er en slags sammeheng mellom mine supercomp skillllzz og wwww's bursdag. HUrRAY FOR DEJ SOM FYLLER DITT ÅR AJ DEJ VIL VI GZ LITT. ALLE AROUND YOU WE blOCK TO SEE WHEN U MASJERE! Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 internet ble oppfunnet sammtidig som jeg ble født! that's cool! Nei, WWW ble funnet opp for 20 år siden, ikke internett. Web er bare en av mange tjenester man har på (det fysiske nettet) internett. Internett er ikke det samme som Web. Lenke til kommentar
kjetikj Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 "I disse dager"? Nå syns jeg dere hang litt etter, HW.no. Vi feiret dagen med sjokoladekake på jobben. (Jobber som webprogrammerer. ) Hehe, tviler på at den slo kaka vår! Du skal være seriøst web-nerd for å skjønne den der... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Den så ikke så innbydende ut, men artig var den. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hehe, tviler på at den slo kaka vår! Du skal være seriøst web-nerd for å skjønne den der... Hehe, ja, den slo definitivt sjokoladekakestykket jeg fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå