passivaggresivsnekkern Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Sliter med skriveren, når jeg slår den på så piper den og det står "setup required" kan velge mellom "continue" hvor det bare står "checking for packaging material" en liten stund så forsvinner det, eller "tell me more" hvor jeg får "remove packaging material from printer components" Aner ikke hva jeg skal gjøre Endret 19. mars 2009 av Mr.Hankey Pankey Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sliter med skriveren, når jeg slår den på så piper den og det står "setup required" kan velge mellom "continue" hvor det bare står "checking for packaging material" en liten stund så forsvinner det, eller "tell me more" hvor jeg får "remove packaging material from printer components" Aner ikke hva jeg skal gjøre Splitter ny ut av boksen? Diverse transportsikring som sitter igjen her og der tenker jeg, sjekk installasjonsmanualen for å finne ut hvor du skal fjerne rød teip/plast. Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 finner ingen rød teip eller plast, og instalasjonsmanualen er ganske forvirrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå