fredderen Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Et bilde av hva jeg vil kalle for en virkelig eventyr skog, når jeg var der trodde jeg at jeg var på settet til Ringens Herre... F/9 0,8 sek Iso 100 Edit; etter forslag fra Tomsi legger jeg ved en versjon med mindre forgrunn. Endret 19. mars 2009 av fredderen Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Et bilde av hva jeg vil kalle for en virkelig eventyr skog, når jeg var der trodde jeg at jeg var på settet til Ringens Herre... F/9 0,8 sek Iso 100 et vellykket bilde syntes jeg, liker lyset og kontrastene, men kunne kanskje vært litt skarpere i forgrunnen=) Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Veldig flott skog ser det ut til! Men jeg synes det mangler noe. Kanskje det er, som dan83 sier, klarhet? Siden du har såpass lang lukkerhastighet, tørr jeg påstå at du har tatt bilde for hånd? Ser nesten ut som litt bevegelses uskarphet i fronten der. Veldig pent motiv, though! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg synes det var veldig vellykket ja. Fint lys i en mystisk skog. Kjenner jeg blir dratt inn i bildet.. Interessant og flott fanget Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Her er vi godt inne i "Ringenes herre" land, ja. Er usikker på om vi er i entenes skog, eller om det er skogen rett utenfor Hobbitshire ... Ettersom forgrunnen er uskarp, så tror jeg du kunne kuttet vekk litt av den, uten at det går utover stemningen i bildet. Når ble dette tatt? Tom Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Her er vi godt inne i "Ringenes herre" land, ja. Er usikker på om vi er i entenes skog, eller om det er skogen rett utenfor Hobbitshire ... Ettersom forgrunnen er uskarp, så tror jeg du kunne kuttet vekk litt av den, uten at det går utover stemningen i bildet. Når ble dette tatt? Tom Det ble faktisk tatt i dag... Jeg skulle vell gjerne hatt lukkeren på 16 for få alt skarpt, men det hadde blitt disfraksjon som hadde ødelagt fargene. Endret 19. mars 2009 av fredderen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Det ble faktisk tatt i dag... Jeg skulle vell gjerne hatt lukkeren på 16 for få alt skarpt, men det hadde blitt disfraksjon som hadde ødelagt fargene. Ikke dårlig. Her er det nesten en meter med snø fortsatt; så det er en stund til jeg kan prøve meg på noe lignende. f/16 behøver ikke å gi plagsomt mye diffraksjon. Hadde vært verdt et forsøk. Jeg ser du har lagt ut en versjon med crop; jeg synes det ble bedre, men er det mulig du tok vekk bittelitt for mye? Tom Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Det ble faktisk tatt i dag... Jeg skulle vell gjerne hatt lukkeren på 16 for få alt skarpt, men det hadde blitt disfraksjon som hadde ødelagt fargene. Ikke dårlig. Her er det nesten en meter med snø fortsatt; så det er en stund til jeg kan prøve meg på noe lignende. f/16 behøver ikke å gi plagsomt mye diffraksjon. Hadde vært verdt et forsøk. Jeg ser du har lagt ut en versjon med crop; jeg synes det ble bedre, men er det mulig du tok vekk bittelitt for mye? Tom Skal ta turen dit igjen i helgen om lyset er på min side. Jeg angrer nesten litt på at jeg ikke gikk ned der når det var snø, det kunne blitt bra det å. La til ny versjon av croppet versjon. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 La til ny versjon av croppet versjon. Der satt den. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå