fredderen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hadde meg en tur i skogen og fant paradis, en granskog med grønn bakke. Blir nok flere turer dit. F9 0,8 sek Iso 100 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Utrolig pent bilde, og for en natur. Som tatt rett ut av en eventyrfilm Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Utrolig pent bilde, og for en natur. Som tatt rett ut av en eventyrfilm Bra du synes det, det var det jeg prøvde å få til med bildet Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Noen andre som har en mening om bildet? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, det var en lite perle du fant der, gitt =) Hadde vært gøy å lage et HDR-bilde derfra? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Fin og trolsk stemning. Bildet ser OK ut, men kanskje litt tamt i grønnfargen? Jeg har en mistanke til at det så enda bedre ut når du holdt på i PhotoShop, men siden du har lagret det i AdobeRGB (ser det ut som) så blir fargene litt annerledes i en browser som kun støtter sRGB. Nå pirker jeg fælt her, men jeg innbiller meg at det er bittelitt mer å hente. Det bør uansett ligge på den mørke siden for å bevare stemningen. Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Noen andre som har en mening om bildet? Veldig fint. ! Kunne tenkt meg å sett et videre utsnitt, slik at det nederste "fossefallet" ble mindre dominerende og mer "grønt" synlig på sidene hvis det var/er mulig da. Det treet oppe til venstre var fascinerende og verdt en nærmere studie - kanskje noe du får gjort ved et senere besøk? Edit:Glemte Endret 20. mars 2009 av Vortex Surfer Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, det var en lite perle du fant der, gitt =) Hadde vært gøy å lage et HDR-bilde derfra? Nei, fytt i grisen. Nå er det nok HDR. Bildet er nydelig, veldig pent fanget. Føler jeg har sett samme bildet før, en annen plass. Kan det stemme? (var kanskje bare samme motiv) Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Dette har du nok aldri sett noe annet sted, men samme motiv er godt mulig. Det som er er at jeg har bodd på denne plassen i 16 år uten om vite om denne fantastiske skogen, jeg fant så mange motiver der inne at jeg kommer til å bruke veldig mye tid der. Gleder meg til neste gang Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fantastisk bilde! Perfekt lys og farger:) Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Takk for all kritikken Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Litt off topic: Hvor er dette? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Hordaland, Lindås, Fjellsbø. Bare å reise hit om man bor på vestlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå