Gå til innhold

Dårlig Wi-Fi signal på DS Lite

Anbefalte innlegg

Hei!

Har to Nintendo DS, en svart, og en 2 måneder nyere hvit :p

Disse er ca. 2 år gamle, og har blitt brukt forsiktig nå og da.

Nå som jeg har litt dårlig Wi-Fi dekning i huset, i forhold til tidligere (kjeller), så har den ene DS'en fått tilkoblingsproblemer. Aner ikke hvorfor.

Prøvde med å legge begge på et bord i naborommet for ruteren. Er leca her, så dårlig signal, men ligger på 70-80 % på de fleste PC'er.

På den hvite DS'en, har jeg fullt signal, altså 3 striper, og den kobler til tvert.

Den svarte derimot har intet signal, eller dårlig signal og klarer ikke å koble til.

Når jeg er i samme rom som ruteren, får jeg 1-2 striper, og 1 stripe om jeg går 5-6 meter unna med fri sikt.

Er det bare en normal forskjell, eller bør denne DS'en leveres inn til reparasjon? Hva vil noe slikt koste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sikkert samme som mange wifi telefoner, dårlig nettverkskort. Og når du samtidig har et dårlig signal. Du kan jo sende de en mail og høre

Men poenget er jo at jeg har to DS-er.

Den ene har perfekt bra signal, og den andre har ikke signal...

Har det samme problemet med min (svarte). Alt annet wifi-utstyr kobler seg greit til - bortsett fra DS'en (D-link 655 router). Jeg har lurt på om det bare "er slik", men det er kanskje ikke vanlig?

-Jørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...