Gå til innhold

Skal ha iPhone, og trenger litt hjelp..

Anbefalte innlegg

Hei,

Har lyst på en iPhone, men skjønner ikke helt abonomentene man kan kjøpe den med.

1. Hvordan abb. får man kjøpt iPhone med?

2. Hvordan abb. er billigst? Sender en god del meldinger, og ringer litt. Har Djuice Nonstop nå. Er vel kun netcom som har iPhone?

3. Hva koster iPhone med de forskjellige abb.?

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å ta over tråden, men bare et lite spørsmål angående telenor som har begynt å selge iPhone. Selges disse kun fra nett, eller i mobildata butikkene også? Og om jeg kjøper det som bedriftstelefon koster 16 GB 2799kr (har bedrift proff), er det fri databruk da, eller må jeg kjøpe i tillegg? Ser nu at det ble to spørsmål, men håper det går bra:)

Lenke til kommentar

Okay, tusen takk:)

Hvilke butikker selger da? Ser at de bruker mobildata, men de er jo nesten aldri åpne, samtidig som det er et stykke unna der jeg er nu:p

Edit:

Stakk innom telekiosken, der selger de iPhonen med bedrift proff for 3999, og siden jeg har igjen 12 mnd av bindingstiden, må jeg betale 900 spenn i bruddgebyr. Så han var enig i at det beste er å bestille gjennom nettbutikken til telenor:)

Endret av carzas
Lenke til kommentar

3999,- med Bedrift Proff? :hmm: Blir ikke det 1000,- for mye?

Mulig det er tidlig men..

De selger f.eks. 16GB for 899 med SurfPrat XL, som gir 3200,- i provisjon, og bedrift proff med iphone binding gir 1400,-, altså 1800,- mindre enn SurfPrat XL... 1800+899=2699,- Legger de på 1300,- ekstra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...