torbjornen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei! Eg har ein 15 år gammal infraraud fjernkontroll (stor gul boks) til ei silotalje, og batteriet har etter kvart byrja å bli dårleg. Dette er ei NiCd batteripakke på 7,2 V 650 mAh, og ser ut til å bestå av 6 AA-celler plassert inntil kvarandre. Ladaren er ei lita straumforsyning som ein set i veggkontakten, og med leidning som ein pluggar i fjernkontrollen. Lurer på om ein kan velje kapasitet og batteriteknologi fritt, eller om eit nytt batteri må vere eit NiCd batteri, og vere på akkurat 650 mAh. Nokon som har tips til kvar ein kan få tak i billeg batteripakke som passar? Batteria bør også vare ei stund, slik at eg slepp å skifte dei att om eit par år. Lenke til kommentar
avo Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei! Eg har ein 15 år gammal infraraud fjernkontroll (stor gul boks) til ei silotalje, og batteriet har etter kvart byrja å bli dårleg. Dette er ei NiCd batteripakke på 7,2 V 650 mAh, og ser ut til å bestå av 6 AA-celler plassert inntil kvarandre. Ladaren er ei lita straumforsyning som ein set i veggkontakten, og med leidning som ein pluggar i fjernkontrollen. Lurer på om ein kan velje kapasitet og batteriteknologi fritt, eller om eit nytt batteri må vere eit NiCd batteri, og vere på akkurat 650 mAh. Nokon som har tips til kvar ein kan få tak i billeg batteripakke som passar? Batteria bør også vare ei stund, slik at eg slepp å skifte dei att om eit par år. Du bør nok bruke batterier med samme kjemi (NiCad) med mindre du også bytter lader. Tipper du kan få noen passende RC batterier som passer. Sjekk med hobbybutikker. Lenke til kommentar
Wompa Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hallo Fann du ei løysing på problemet ditt? Er på jakt etter ein slik kontroll då den gamle la inn årene for litt sia. Du veit vel ikkje kor det går an å få fatt i? Helst under 8000 Kr :-) Hans K Lenke til kommentar
haabol Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hei.. Løsninger er Silostyr.... www.el-watch.no ...... Håkon Endret 5. februar 2011 av haabol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå