Erman Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Crap! tidlig på morran... slettet. Endret 20. mars 2009 av Erman Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Sånt som skjer det Endret 21. mars 2009 av Mirzá_Rezá_Kirmán Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Det er vel bare å bruke stemmeretten din og stemme på det partiet som presenterer dine meninger best. Det er nok ikke så lett. Om man stemmer Ap, så risikerer man jo å få SV med på kjøpet. Helt latterlig valgsystem. Hvorfor står ikke dette på stemmesedlene? "Du stemmer nå samtidig på SV og Sp." Endret 21. mars 2009 av WarpX Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er vel bare å bruke stemmeretten din og stemme på det partiet som presenterer dine meninger best. Det er nok ikke så lett. Om man stemmer Ap, så risikerer man jo å få SV med på kjøpet. Helt latterlig valgsystem. Hvorfor står ikke dette på stemmesedlene? "Du stemmer nå samtidig på SV og Sp." Det er vel ikke så veldig latterlig. Siden Ap ikke har flertall alene må de inngå kompromisser med andre partier for å få gjennom sakene sine. Er ganske sikker på at det er mange som stemmer SV som tenker akkurat det samme som deg. Og jeg skjønner godt frustrasjonen over at ingen partier har en god representasjon av dine meninger. Skulle gjerne sett at partiene var mer klare over sitt ansvar over å ha klare tydelige meninger, og ikke konkurere om ha forskjellige varianter av samme mening. Dvs det burde vært partiene sin oppgave å gi klare alternativer, istedenfor en suppe som ligner hverandre. Men du har jo tre muligheter, stemme på partiet som passer best, stemme blankt for å vise missnøye om at ingenting passer, eller engasjere seg i politikken for enten å påvirke ett parti, eller eventuelt starte sitte eget parti. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Folk hadde ikke trengt å gå til det skrittet en drapstrussel innbærer om bare grunnloven var blitt holdt i hevd og samtlige nåværende/tidligere politikere på/fra Stortinget hadde blitt dømt for det landsforræderriet de har begått med fullt overlegg. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg renger med att de som har kommet med drapstrusler har sakt noe slikt som: "Jeg skal drepe x". Om de kunn har sakt noe slikt som dette: "Jeg ønnsker at x dør" eller "Jeg håper x dør" så blir det litt drøyt og ta det som en drapstrussel. Eller enda bedre: "Jeg ønnsker død of fordærvelse over x". Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) før leste du om New World Order på konspirasjons sider, nå kan du lese om det på cnn http://edition.cnn.com/2009/WORLD/europe/0...mmit/index.html Endret 1. april 2009 av Evilfish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå