Gå til innhold

1984 i ferd med å bli en virkelighet?

Anbefalte innlegg

Det kan være mange grunner til å ønske livet av en politiker, det at de fyller opp landet med innvandrere uten folkets samtykke f.eks har berørt folk på mange måter, folk som opplever å få sine døtre voldtatt eller enda værre drept kan ønske blodhevn, det er bare naturlig.

Det var bare noe jeg kom på sånn i farten.

Det er vel bare å bruke stemmeretten din og stemme på det partiet som presenterer dine meninger best.

Er vel ikke noen god grunn for å drepe noen fordi de ikke har fulgt dine ønsker, når flertallet i samfunnet har andre ønsker.

Å skulle forsvare drapstrusler av noen som helst slag er jo bare absurd. Har du meninger å ytre får du bruke de medier og kanaler som er tilgjengelig, slik som forum på nett, leserinnlegg og evt. selvstendig politisk engasjement i de partier som er tilgjenglige.

Og her var det vel ingen som ble arrestert, her fikk man vel bare oppleve at neon sa at de følger med.

Tror hvis du ønsker å advare og diskutere overvåkningssamfunnet man har kan man finne langt bedre eksempler enn dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan være mange grunner til å ønske livet av en politiker, det at de fyller opp landet med innvandrere uten folkets samtykke f.eks har berørt folk på mange måter, folk som opplever å få sine døtre voldtatt eller enda værre drept kan ønske blodhevn, det er bare naturlig.

Det var bare noe jeg kom på sånn i farten.

Aner vi en viss porsjon fremmedfrykt her?

Landet vårt er enda ikke fullt. At innvandrere voldtar og dreper, som du så fint sier det, har noe med at de er innvandrere å gjøre er vel å dra den litt langt? Det er nok av etnisk norske nordmenn som klarer det fint selv.

Jeg ser ikke problemet ved at politiet tar folk som setter ut trusler på nettet. Det er ulovlig og bør behandles deretter.

Lenke til kommentar
det er sløsing med resusser å skulle etterforske hver jævla tulling som sier jeg skal drepe Jens, Bjarne Håkon eller Jonas på internett, i utgangspunket så mener jeg at de har lov til å akkurat hva de vil.

Det er faktisk straffbart å komme med drapstrusler selv om det skjer via internett!

Selv politikere har krav på å føle seg trygge. Det finnes nok av ustabile galninger der ute som kan begå slike grove og straffbare handlinger.

Endret av Sosialdemokrat
Lenke til kommentar

Vil en politiker som blir utsatt for daglige drapstrusler endre vanene sine til det beste for folket, eller seg selv?

Personlig, hadde jeg hatt makt og så blitt utsatt for konstante drapstrusler og drapsforsøk - så hadde jeg innført alle de big-brother tiltakene jeg kunne, bare for å redde meg selv :p

Drapstrusler skaper frykt, og frykt har ingenting i gjøre i statstyre (og i alle andre ting også!).

Endret av Sondring
Lenke til kommentar
Hvor mange har vel ikke ønsket livet av en profilert politiker en fuktig aften?

Jeg gjør det hver dag jeg, ikke bare på de fuktige aftnene. Nå har ikke jeg noen planer om å ta livet av vedkommende, men jeg må si at vedkommende godt kan avgå med døden uten at jeg feller en tåre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...