bOMS Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det kan være mange grunner til å ønske livet av en politiker, det at de fyller opp landet med innvandrere uten folkets samtykke f.eks har berørt folk på mange måter, folk som opplever å få sine døtre voldtatt eller enda værre drept kan ønske blodhevn, det er bare naturlig. Det var bare noe jeg kom på sånn i farten. Det er vel bare å bruke stemmeretten din og stemme på det partiet som presenterer dine meninger best. Er vel ikke noen god grunn for å drepe noen fordi de ikke har fulgt dine ønsker, når flertallet i samfunnet har andre ønsker. Å skulle forsvare drapstrusler av noen som helst slag er jo bare absurd. Har du meninger å ytre får du bruke de medier og kanaler som er tilgjengelig, slik som forum på nett, leserinnlegg og evt. selvstendig politisk engasjement i de partier som er tilgjenglige. Og her var det vel ingen som ble arrestert, her fikk man vel bare oppleve at neon sa at de følger med. Tror hvis du ønsker å advare og diskutere overvåkningssamfunnet man har kan man finne langt bedre eksempler enn dette. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Som sagt, det var bare noe jeg kom på i farten. Jeg er av den oppfatning av at demokratiet i beste fall er en illusjon, det utgjør ingen forskjell hvem jeg stemmer på, problemene riket står overfor er hinsides partipolitikk. Lenke til kommentar
Irmo Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det kan være mange grunner til å ønske livet av en politiker, det at de fyller opp landet med innvandrere uten folkets samtykke f.eks har berørt folk på mange måter, folk som opplever å få sine døtre voldtatt eller enda værre drept kan ønske blodhevn, det er bare naturlig. Det var bare noe jeg kom på sånn i farten. Aner vi en viss porsjon fremmedfrykt her? Landet vårt er enda ikke fullt. At innvandrere voldtar og dreper, som du så fint sier det, har noe med at de er innvandrere å gjøre er vel å dra den litt langt? Det er nok av etnisk norske nordmenn som klarer det fint selv. Jeg ser ikke problemet ved at politiet tar folk som setter ut trusler på nettet. Det er ulovlig og bør behandles deretter. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Innvandrerkvota er full, jo. Lenke til kommentar
Irmo Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Landet er ikke fullt. Det er nok av plass her i lille Norge. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jepp. For nordmenn fortrinnsvis. Å bli et land med ørten millioner innbyggere og 50% innvandrere er ikke noe å etterstrebe. Endret 19. mars 2009 av Skugga Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Alle er nok ikke enige med deg Skugga, og heldigvis er det ikke du som bestemmer. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vi har plass til mange flere innvandrere, og det er ikke et tegn på et overvåkningssamfunn at politiet tar tak i noe som er straffbart. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Alle er nok ikke enige med deg Skugga, og heldigvis er det ikke du som bestemmer. Jeg tror det er flere enn du tror. Dessverre blir man kritisert nedenom og hjem hvis man ikke er politisk korrekt. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Var det ikke du som i en tråd tidligere ville ha et overvåkningssamfunn for å passe på muslimer forresten, ebeneser? Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Muslimer? muslimer?! dette har ikke noe med religion å gjøre. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kan du forklare hvorfor det er problematisk at politiet etterforsker et straffbart forhold, da? Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 det er sløsing med resusser å skulle etterforske hver jævla tulling som sier jeg skal drepe Jens, Bjarne Håkon eller Jonas på internett, i utgangspunket så mener jeg at de har lov til å akkurat hva de vil. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Og det gjør det jo ikke heller, men du vet vel neppe hvilke forhold som gjorde at PST valgte å etterforske dette. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Du ønsker det totaliære overvåkningssamfunnet velkommen skjønner jeg. gratulerer, du får det som du vil. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du syns ikke det ødelegger debatten litt å både krisemaksimere og å tillegge meg meninger jeg ikke innehar? Syns du drapstrussler skal være lovlige? Syns du ikke politiet skal etterforske lovbrudd? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Totalitært overvåkningssamfunn? I den grad det ér noe i det du sier ødelegger du veldig for deg selv med måten du legger det frem på. Lenke til kommentar
Nasjonalist Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) det er sløsing med resusser å skulle etterforske hver jævla tulling som sier jeg skal drepe Jens, Bjarne Håkon eller Jonas på internett, i utgangspunket så mener jeg at de har lov til å akkurat hva de vil. Det er faktisk straffbart å komme med drapstrusler selv om det skjer via internett! Selv politikere har krav på å føle seg trygge. Det finnes nok av ustabile galninger der ute som kan begå slike grove og straffbare handlinger. Endret 20. mars 2009 av Sosialdemokrat Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Vil en politiker som blir utsatt for daglige drapstrusler endre vanene sine til det beste for folket, eller seg selv? Personlig, hadde jeg hatt makt og så blitt utsatt for konstante drapstrusler og drapsforsøk - så hadde jeg innført alle de big-brother tiltakene jeg kunne, bare for å redde meg selv Drapstrusler skaper frykt, og frykt har ingenting i gjøre i statstyre (og i alle andre ting også!). Endret 20. mars 2009 av Sondring Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvor mange har vel ikke ønsket livet av en profilert politiker en fuktig aften? Jeg gjør det hver dag jeg, ikke bare på de fuktige aftnene. Nå har ikke jeg noen planer om å ta livet av vedkommende, men jeg må si at vedkommende godt kan avgå med døden uten at jeg feller en tåre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå