kevinedomm Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Det har seg sånn at vi burnet noen syke donuts i dag, helt til dekket takket for seg. Men uansett, det som skjedde til slutt var at servoen plutselig ble borte, og servooljen har lekket over hele motoren. Ser ut som om servoen lekker nede med hjulet, og det er veldig tungt å snu på rattet når man kjører. Men vil det gå bra å kjøre sånn i ~ 10 mil til, eller vil hele pumpa og alt takke for seg? Endret 19. mars 2009 av Mad_man Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du vil nok få problemer med pumpa, den vil jo miste all smøringen. Kan virke som at tannstanga har sagt takk for seg om det lekker ut nede ved hjulene... Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Foreslår at du kjører uten å gjøre noe, så kan vi jo se hvordan det går. Personlig hadde jeg ikke gjort det. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 På mange biler kan du kjøre uten den reima som driver servoen. Hvis den ikke driver andre ting som er nødvendig for at motoren/bilen skal fungere ordentlig (generator eller vannpumpe) kan du ta av reima, og da skader du ingen ting. På bilen min driver den kun servoen og air condition, så jeg kan med andre ord kjøre uten reim uten at det gjør noe. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg hadde eller ikke gjort det.. Du vil nok høre den godt etterhvert. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Bilen (Mercedes 190E) har blitt kjørt maaange mil sånn nå, men ingentign har skjedd ENDA. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Bilen (Mercedes 190E) har blitt kjørt maaange mil sånn nå, men ingentign har skjedd ENDA. Det finner dere vel ut først når dere har fikset lekkasjen? Jeg ville ikke tatt sjansen, da ei ny eller fabrikkoverhalt pumpe gjerne koster mellom 2-5000,- alt etter modell og forhandler. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Ordnet ny fra delebil, GRATIS! så da er det bare å bytte Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det betyr vel at den ikke tålte og bli kjørt uten olje? Og selvsagt ikke sett på den nye før lekasjen er fikset. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Hmm, servoen virker om man har på olje, men det lekker bare ut igjen med en gang. Det skulle bli plukket av deler av delebilen fra før, så like greit å bare ta med servosystemet også når man først er i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå