b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvis dere forsatt sliter med det så kan dere prøve å gå på startmenyen->Run/kjør -> så skriver dere "CMD" -> deretter så skrivere dere "ipconfig /flusdns" Kan kanskje hjelpe Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Gå til start>kontroll panel>nettverk>lokal tilkobling>egenskaper>internet protokoll (TCP/IP)>egenskaper>Bruk følgende DNS server adresse>fyll inn Open DNS>OK>OK>lukk de øvrige vinduer. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Ingenting av dette her funker om man har Mac OS X. Kan ikke bare si "abrakadabra", så får jeg windows. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Aha -kan du ikke endre DNS sier du? Har du en trådløs router? Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Det henger mange ledninger ut av DE boksene som gir oss internett osv, ja. Men ingenting i dataen. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hmmmm..er det en boks der som det står Linksys, D-Link eller noe liknende på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ingenting av dette her funker om man har Mac OS X. Kan ikke bare si "abrakadabra", så får jeg windows. https://www.opendns.com/start/computer/ Gå her og så velger du mac og så får du opp den infoen du behøver for å bytte Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har jeg blitt medlem, laget sånn nettverk, lasta ned det ip-update tingen osv.. Skal det skje noe nå? Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Hva er mailen til Tele2, da? Hvis ikke dere hjelper, må jeg spørre tele2, ettersom DERE sier det er deres feil -.- Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Trippelpost, whatever. ENDELIG har dere i amobil-ledelsen eller tele2 fiksa problemet. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Problemet lå hos Tele2, og ingen andre bredbåndsleverandører hadde dette problemet med DNS. Så det er nok Tele2 som har fikset problemet, enten ved å bruke mer oppdaterte DNS-servere eller ved å bare rette på akkurat dette. Fint å høre at det fungerer Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 FYI, samme problemet her, med DNS fra Uninett. Lenke til kommentar
ooofredrikooo Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Har også uninett, og har ikke sett et bilde hos dere på uker. Alle andre web sider fungerer, så problemet ligger nok hos dere og ikke Tele2. Endret 3. april 2009 av ooofredrikooo Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Nå er problemet tilbake igjen. Ser ingen bilder. KAN DERE IKKE FÅ FIKSA DET J*VLA PROBLEMET? Jeg vet jeg blir sur, men det er slik jeg er. Når Uninett også har problemet, ligger det ikke hos Tele2 - det ligger hos dere. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kan fort skyte inn at jeg har samme irriterende problem. Noen ganger (som oftest) så vises ikke bildene på tek.no, spillverket etc eller i prisguide. Veldig irriterende når man har lyst å se bilder av produktene, men neida... ISP'en er Agder Breiband. Vent nå litt... Mens jeg skriver denne posten har jeg imellomtid prøvd opendns. Ser ut til at det funker Bildene er på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå